ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116030
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲:۴۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید

حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با گزارش‌ها درباره اصابت چند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد، برخی گزارش‌های دیگر از هدف قرار گرفتن دو خودرو توسط بالگرد‌های ناشناس در پایتخت عراق حکایت دارد. شبکه الجزیره گفته که این حمله در محوطه پشتی فرودگاه بغداد به […]

حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با گزارش‌ها درباره اصابت چند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد، برخی گزارش‌های دیگر از هدف قرار گرفتن دو خودرو توسط بالگرد‌های ناشناس در پایتخت عراق حکایت دارد.

شبکه الجزیره گفته که این حمله در محوطه پشتی فرودگاه بغداد به وقوع پیوسته، اما شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داده انفجار‌ها در مجاورت پایگاه هوایی «شهید محمد علاء» واقع در غرب بغداد رخ داده است.

گفته می‌شود در پی انفجار در نزدیکی فرودگاه بغداد تمامی پرواز‌ها در این فرودگاه به حالت تعلیق درآمده است.
منابع رسمی خبری دلیل انفجار‌های صورت گرفته در اطراف فرودگاه بغداد را حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی با هدف ترور برخی از اعضای این سازمان عنوان کرده‌اند.
طبق گزارش این رسانه‌ها، دستکم ۵ نفر از اعضای الحشدالشعبی در اثر حمله به خودرو آن‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده‌اند.

تا این لحظه، سازمان الحشد الشعبی شهادت «محمدرضا الجبری» مسئول بخش روابط عمومی خود را در حملات شب گذشته تأیید کرده است.

برخی رسانه‌های منطقه‌ای از جمله العربیه مدعی ترور چندین مقام ارشد گروه‌های مقاومت عراق در حمله هوایی آمریکا به بغداد شده‌اند، اما هنوز صحت این گزارش‌ها تایید نشده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن