ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116165
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
روزنامه انگلیسی: ترامپ در بحران سیاست خارجی خاورمیانه گرفتار می‌شود

روزنامه انگلیسی: ترامپ در بحران سیاست خارجی خاورمیانه گرفتار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ روزنامه گاردین روز جمعه در مورد ترور قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران نوشت: دونالد ترامپ با این اقدام بزرگترین اشتباه سیاست خارجی دوران خود را انجام داد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این روزنامه انگلیسی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ روزنامه گاردین روز جمعه در مورد ترور قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران نوشت: دونالد ترامپ با این اقدام بزرگترین اشتباه سیاست خارجی دوران خود را انجام داد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این روزنامه انگلیسی، رییس جمهوری آمریکا که در وعده‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ خواهان خروج نیروهای آمریکایی از جنگ‌های بی‌پایان بود اما هم اکنون با ترور فرمانده ارشد سپاه ایران شرایط امنیتی منطقه را برهم زده و ترور قاسم سلیمانی می‌تواند به جنگ آمریکا با متحدان ایرانی در خاورمیانه منجر شود.  

براساس گزارش تحلیلی گاردین، مهمترین تاثیر ترور و شهادت فرمانده ارشد ایران می‌تواند تسریع فشار بیشتر دولت عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور باشد و این به معنای حضور برجسته ایران در کشور همسایه خواهد بود.  

ترامپ در آخرین پیام توییتری تصمیم ترور قاسم سلیمانی را با اتهامات علیه وی در منطقه توجیه کرد و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز در واشنگتن اعلام کرد که "بازی تغییر کرده است". 

روزنامه گاردین همچنین پیش از شهادت سلیمانی در مورد وضعیت عراق و گرفتار آمریکا در این کشور نوشت: پس از هزینه ۲ تریلیون دلاری آمریکا در عراق وقایع اخیر در بغداد (حمله به سفارت آمریکا) نشان دهنده ضعف واشنگتن و گزینه‌های اندک این کشور برای پیشبرد اهداف خود است.  

منابع رسمی رسانه‌ای در عراق سحرگاه جمعه اعلام کردند که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند. رسانه‌های

عراقی به نقل از مقام‌های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابو مهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید (ترور) شدند.  

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن