ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116299
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقام جبهه مقاومت پیکر آمریکا را به لرزه درخواهد آورد

انتقام جبهه مقاومت پیکر آمریکا را به لرزه درخواهد آورد

حجت الاسلام والمسلمین شیخ معین دقیق، امشب در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن دو تن از سرداران جبهه مقاومت، اظهار داشت: امروز آمریکا از تاریخ شیعه غافل شده چراکه جوانان شیعه از شعارهای امام حسین (ع) سرمشق می‌گیرند. […]

حجت الاسلام والمسلمین شیخ معین دقیق، امشب در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن دو تن از سرداران جبهه مقاومت، اظهار داشت: امروز آمریکا از تاریخ شیعه غافل شده چراکه جوانان شیعه از شعارهای امام حسین (ع) سرمشق می‌گیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین آن شعارها، شعار هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة است که لرزه بر اندام تمام دشمنان اسلام می‌اندازد.

شیخ معین دقیق با کور خواندن ترورهای اخیر بیان داشت: سال ۲۰۰۸ شهید مغنیه را ترور کردند اما خون‌های پاک زمانی که بر دست خدا می‌ریزد، رشد می‌کنند و هزاران مجاهد را به وجود می‌آورند.

وی ابراز داشت: هر قطره از خون این دو بزرگوار و مجاهد حاج قاسم و شهید ابو مهدی مهندس یک رهبری را تولید می‌کند که صفات الهی در آن‌ها وجود خواهد داشت.

نماینده حزب‌الله لبنان در قم بابیان این‌که آمریکا باید منتظر وعده و انتقام ما باشد، تصریح کرد: این وعده نزدیک است و قطعاً بر پیکر آمریکا لرزه خواهد انداخت.

وی ادامه داد: زمانی که از زمان حاج قاسم سخن می‌گوییم درواقع ازناکامی پروژه خاورمیانه جدید سخن می‌گوییم و یا از اعجوبه پایداری مستضعفان در یمن که آمریکا وآل سعود را به‌زانو درآورده‌اند سخن می‌گوییم.

شیخ معین دقیق به رشادت‌های قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: قاسم سلیمانی نسخه داعش را پیچید و اجازه نداد کوچک‌ترین آسیبی به حریم اهل‌بیت (ع) برسد.

وی ادامه داد: پیروان راه حاج قاسم سلیمانی، تروریست‌های جهانی که آمریکا و اسرائیل هستند را با ذلت و خواری از پای درخواهند آورد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن