ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11631
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
نبردهای موصل و حلب در مراحل پایانی قرار دارد

نبردهای موصل و حلب در مراحل پایانی قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: امروز به لطف ملت ایران و وجود ثبات سیاسی کشور، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: امروز به لطف ملت ایران و وجود ثبات سیاسی کشور، ایران در منطقه در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.

وی بابیان اینکه قدرت ملت ایران در مقایسه با اول انقلاب رشد و توسعه فراوانی داشته است، افزود: امروز به برکت این قدرت، ایران در دفاع از کشورهای مظلوم مسلمان و مبارزه با تروریست حرف اول را در منطقه می‌زند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که سایه کشورهای فرا منطقه‌ای در منطقه وجود دارد، وقتی می‌خواهند تصمیمی برای منطقه بگیرند یکی از جاهایی که مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد اراده ملت ایران است.

وی با تأکید بر اینکه به‌واسطه استقلالی که برای ملت ایران به‌دست‌آمده هرگونه عکس‌العملی در منطقه تحت‌الشعاع ایران است، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند ملت ایران امروز موردتکریم بسیاری از ملت‌هاست و آن‌ها ملت ایران را ملتی آزاده و پیشتاز در مبارزه با تروریست می‌شناسند.

امیرآبادی پیروزی مقاومت در منطقه را حاصل جانفشانی شهدای مدافعان حرم دانست و گفت: امروز نبرد موصل و حلب در مراحل پایانی قرار دارد و این دستاورد بهترین جوانان کشورهای منطقه و ایران بوده است.

وی عنوان کرد: در دیدارهایی که با مسئولان کشورهای منطقه داشتیم آن‌ها آرزو می‌کردند زمانی که فرزندان و خانواده آن‌ها از خانه خارج می‌شوند سالم برگردند، که به برکت خون شهدای مدافع حرم امنیت در منطقه در حال برقرار شدن است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه همگان دانست و ابراز کرد: مبارزه با فساد، اشرافی گری، تجمل‌گرایی، رانت‌خواری و … که جزء آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده وظیفه همگان به‌ویژه دانشجویان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن