ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116365
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۴:۳۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری به جبهه مقاومت بخشید

شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری به جبهه مقاومت بخشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارکرد: جبهه مقاومت از این پس رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت. دریادار سیاری […]

سردار شهید سلیمانی متعلق همه بودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارکرد: جبهه مقاومت از این پس رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

دریادار سیاری افزود: نگاه به مقوله مقاومت متفاوت خواهد شد به یقین دشمنان مقاومت در دنیا بیکار و ساکت نخواهند نشست.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن همیشه به دنبال بهانه ایست تا ضربه‌ای به کشور وارد کند.

وی افزود: آنانی که در دنیا مسیرحق و حقیقت را دنبال می‌کنند به واقع می‌دانند باعث بوجود آمدن تروریست در منطقه خود آمریکا و هم پیمانانشان هستند.

دریادار سیاری اظهار کرد: آمریکا همواره از عوامل تروریست در منطقه پشتیبانی و موجبات ایجاد ناامنی را در منطقه فراهم کرده است.

وی به رادیو اقتصاد گفت: داعش و القاعده از سوی آمریکایی‌ها ایجاد و در این سال‌ها در جهت حمایت از این گروه‌ها همواره تلاش بی وقفه داشته اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کسانی که در مقابل تروریست‌ها در منطقه ایستاد جبهه مقاومت بوده است.

وی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی دنبال حق بود و در برابر جبهه باطل ایستادگی و مبارزه کرد و در نهایت به فیض عظیم شهادت نائل شد.

دریادار سیاری در پایان گفت: جبهه مقاومت ازاین پس به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدا با صلابت هرچه تمامتر و اقتدار بیشتر در مقابل سلطه طلبی استکبار در منطقه ظاهر خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن