ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116376
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۴:۴۶
  • 512 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید سلیمانی برنامه‌های استکبار جهانی در منطقه را نقش بر آب کرد

شهید سلیمانی برنامه‌های استکبار جهانی در منطقه را نقش بر آب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی محبّی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ارزش کارنامه سردار شهید سلیمانی از مواردی است که هرچه زمان بگذرد بیشتر از قبل زوایای پنهان آن آشکار خواهد شد. ارزش هر انسانی به اندازه کاری است که در طول زندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی محبّی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ارزش کارنامه سردار شهید سلیمانی از مواردی است که هرچه زمان بگذرد بیشتر از قبل زوایای پنهان آن آشکار خواهد شد. ارزش هر انسانی به اندازه کاری است که در طول زندگی انجام داده است. کار سترگ ایشان هنوز زوایای روشن نشده بسیاری برای جامعه دارد. آمریکای جنایتکار بیشتر از ما به کار بزرگ شهید سلیمانی آگاه بود و این‌گونه کینه خود را نسبت به اقدامات این شهید نشان داد.

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه داعش، القاعده و بسیاری از گروه‌های تروریستی زاده خود آمریکا هستند، افزود: از جمله مهم‌ترین اهداف آمریکا از ایجاد داعش می‌توان به درهم شکستن پایگاه و جبهه مقاومت، به نمایش گذاشتن چهره خشن از اسلام، جنگ اسلام با اسلام، ایجاد حلقه محاصره برای ایران، نمایش مبارزه با تروریسم و مهم‌تر از همه حفظ منافع سیاسی و اقتصادی خود اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی برنامه‌های استکبار جهانی در منطقه را نقش بر آب کرده بود و با اشاره به اینکه این اقدام، عقده‌گشایی استکبار جهانی محسوب می‌شود به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن