ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11639
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نشان افتخار به خانواده شهدای مدافع حرم اردبیل تقدیم شد

نشان افتخار به خانواده شهدای مدافع حرم اردبیل تقدیم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیم نشان افتخار شهدای مدافع حرم و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور پرشور و جهادی خانواده شهدای مدافع حرم در جنگ نرم و سخت را موجب قدردانی و افتخار عنوان کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیم نشان افتخار شهدای مدافع حرم و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور پرشور و جهادی خانواده شهدای مدافع حرم در جنگ نرم و سخت را موجب قدردانی و افتخار عنوان کرد.

جلیل بابازاده با تأکید به اینکه شهدای مدافع حرم بسیجیان بی مدعا هستند، اضافه کرد: بسیج وابسته به جناح و گروه خاصی نیست و در واقع وابسته به جناح انقلاب است.

وی با تأکید به اینکه بسیج بدون کوچک‌ترین تردیدی با کاروان ولایت حرکت کرده و پس از این نیز در راه حفظ دین و حفظ عزت کشور و ملت گام برمی‌دارد، متذکر شد: امروز که دشمنان ناامیدی و محرومیت و تلخی را موجب می‌شوند پیروی از سیره بسیج یک ضرورت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با تأکید به اینکه در نگاه بسیجی هر اقدامی که به ناامیدی مردم موجب شود ممنوع است، اضافه کرد: در این میان نباید از نقش رسانه و مطبوعات نیز که بسیجی وار فعالیت می‌کنند غفلت داشت.

به گفته بابازاده ضروری است رسانه‌ها با بهره‌گیری بهینه از امکانات به ویژه عنصر زمان نسبت به ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و در عین حال شفاف‌سازی ترفندهای دشمنان اقدام کنند.

وی با تأکید به اینکه بسیجی که میراث امام راحل است نمی‌تواند تشکیلات موازی داشته باشد، تصریح کرد: به عنوان مثال نمی‌توان برای سه هزار و ۴۰۰ شهید بسیجی جایگزینی ترسیم کرد و همه این رشادت‌ها باید از تریبون رسانه طرح شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس با تأکید به مسئولیت فردی هر شخص در جامعه متذکر شد: تنها زمانی می‌توان مدعی تفکر بسیجی بود که در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن