ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116444
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگیری 60 تبعه ایرانی توسط آمریکا در مرز کانادا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی

دستگیری 60 تبعه ایرانی توسط آمریکا در مرز کانادا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روز شنبه بیش از ۶۰ ایرانی و ایرانی-آمریکایی در سنین مختلف در گذرگاه مرزی «پیس آرک» در مرز کانادا با آمریکا هنگام ورود به ایالات متحده بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. اخبار سیاسی– این گزارش افزود که تعداد بسیار بیشتری نیز به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روز شنبه بیش از ۶۰ ایرانی و ایرانی-آمریکایی در سنین مختلف در گذرگاه مرزی «پیس آرک» در مرز کانادا با آمریکا هنگام ورود به ایالات متحده بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.

اخبار سیاسی– این گزارش افزود که تعداد بسیار بیشتری نیز به دلیل نبود امکان بازداشت، از ورود به آمریکا منع و بازگردانده شده‌اند. همچنین ایرانی-آمریکایی‌های بسیاری نیز قرار است روز یکشنبه (به وقت واشنگتن) از کانادا به محل زندگی خود در آمریکا بازگردند.

ماموران مرزی آمریکا گذرنامه افراد بازداشت شده را مصادره کرده و آنها را درباره دیدگاه سیاسی، خط فکری، رشته تحصیلی و دیگر مسائل شخصی‌شان مورد بازجویی قرار دادند.

یک منبع آگاه در پاسگاه گشت مرزی و گمرک آمریکا گزارش داد که وزارت امنیت داخلی این کشور فرمانی ملی را به اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده صادر کرده که هر فردی با اصالت ایرانی که به صورت بالقوه مظنون باشد، باید بدون توجه وضعیت تابعیتش گزارش و در مرز بازداشت شود.

براساس این گزارش، بسیاری از کسانی که بیش از ۱۱ ساعت در این گذرگاه مرزی بوده‌اند، در آمریکا به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده‌اند و در هنگام این بازداشت غیرقانونی با سوالات مداخله‌آمیز و نامناسب از سوی ماموران مواجه بوده‌اند.

این اقدام آمریکای در حالی صورت می‌گیرد که سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن