ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116448
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
اکبر عبدی: پای شهید سلیمانی مدت‌ها قبل از زمین کنده شده بود/ ترامپ عقب‌افتاده است

اکبر عبدی: پای شهید سلیمانی مدت‌ها قبل از زمین کنده شده بود/ ترامپ عقب‌افتاده است

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همه او را به خاطره‌آفرینی و نوستالژی و طنز و خنده می‌شناسند اما ناراحت رفتن سرداری است که به قول خودش همه را عزادار خود کرده است و خیلی نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد، چون ویژگی‌ها و […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همه او را به خاطره‌آفرینی و نوستالژی و طنز و خنده می‌شناسند اما ناراحت رفتن سرداری است که به قول خودش همه را عزادار خود کرده است و خیلی نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد، چون ویژگی‌ها و خصلت‌هایش وصف‌ناشدنی‌اند. بازیگر و هنرمندی که در شلوغی‌های «محله برو بیا» با رویاهای تکرار نشدنی کودکی همراهش شدیم. در کنارش گاهی کودک شدیم گاهی قد کشیدیم و درد «اجاره نشینی» را تجربه کردیم. هم آواز شدیم و سرود ای ایران سر دادیم. کوچه به کوچه به دنبال «دزد عروسکهایمان» دویدیم و حتی در پیری، شیرینی و اضطراب روزهای مدرسه را مزمزه کردیم.

هنرمندی که بارها گفته است من زن می‌شوم یا بچگی می‌کنم تا مردم بخندند و خوشحال شوند. در تئاتر هم ید طولایی دارد اما این سال‌ها به تعبیر خودش درد نان دارد و مجبور است در سینما و تلویزیون بیشتر ایفای نقش کند. او اکبر عبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

او که همیشه از خنداندن مردم خوشحال است و این روزها هم غمگین و ناراحت پرواز “حاج قاسم” است، به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: سردار بهترین حرف را خودش راجع به خودش گفته است؛ “من یک سرباز وطن بودم”. از همه مهمتر قبر و روز شهادتش را تعیین کرده است. یعنی این شخصیت مدت‌ها قبل پایش از زمین کنده شده است و می‌داند قرار است آرام آرام، آسمانی شود.

سؤال علی نصیریان از مسئولین آمریکا: اگر ما تروریستیم پس نام کار شما چیست؟بغض داود میرباقری از شهادت سردار/ صحبت‌های کارگردان “سلمان” در زادگاه سپهبد + فیلم

اکبر عبدی افزود: واقعاً سربازی وطن که خودش همواره با این نام از خودش یاد می‌کرد و حتی در وصیت‌نامه‌اش نوشته که بنویسید سرباز قاسم سلیمانی، بهترین تعریفی است از خدمتگزار صدیق و متواضع که حتی در سفر آخرت هم دوست دارد با سربازانش همراه شود و می‌نویسد و از خانواده و دوستانش می‌خواهد او را کنار سربازان و همرزمانش به خاک بسپارند؛ ای کاش بقیه از ایشان یاد بگیرند و راه ایشان با قوت و مستحکم ادامه یابد.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به جنایت آمریکایی‌ها و دستور ترامپ برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، گفت: ترامپ یک آدم عقب‌افتاده است و همه دنیا این واقعیت را می‌دانند. زنش حاضر نیست چند قدم با او بردارد چه توقعی از دیگران است! دلم برای مردم آمریکا می‌سوزد چقدر ساده‌‌اند و بندگان خداها دیوانه‌ای را انتخاب کرده‌اند. به واقع نشان می‌دهد که مردم آمریکا فوق‌العاده مردم ساده‌ای‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما خودمان هم خانواده شهیدیم چه شهدای مدافع حرم و چه شهدای 8 سال دفاع‌مقدس، همه عزادار حاج قاسم و قهرمانان واقعی‌اند؛ امیدوارم راه او و امثال او ادامه یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن