ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116525
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۴:۵۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایت ترامپ براساس هیچ قانونی قابل دفاع نیست

جنایت ترامپ براساس هیچ قانونی قابل دفاع نیست

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه گذشته در مراسم گرمیداشت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد سیدهای اراک، برگزار شد، اظهار کرد: حتی تحلیلگران سیاسی نسبت به این جنایت تروریستی ترامپ خبیث و پلید روی خوش نشان ندادند. وی با بیان اینکه به جای به شهادت رساندن سردار باید تندیس وی بعنوان قهرمان مبارزه […]

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه گذشته در مراسم گرمیداشت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد سیدهای اراک، برگزار شد، اظهار کرد: حتی تحلیلگران سیاسی نسبت به این جنایت تروریستی ترامپ خبیث و پلید روی خوش نشان ندادند.

وی با بیان اینکه به جای به شهادت رساندن سردار باید تندیس وی بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم در سراسر جهان بویژه اروپا نصب می شد، افزود: اگر سردار سلیمانی نبود داعش علاوه بر منطقه، اروپا و آمریکا را هم به خاک و خون می کشید و تروریست های داعش به جنایت های خود ادامه می دادند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پاسخ به این اشتباه استراتژیک دشمنان فرمودند که انتقام سختی می گیریم، بیان کرد: اردوگاه رهبری و ملت بزرگ ایران برای صدها سال آینده خواهد جوشید و میلیون ها انسان پاک تربیت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جنایتکاران آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران و محکم کردن جایگاه خود در منطقه بودند و این اقدام ترامپ برای فرارش از استیضاح صورت گرفت.

امام جمعه اراک گفت: اگر شورای امنیت انصاف داشته باشد باید در برابر این اقدام تروریستی ایستادگی کند و در صورتی که خواهان امنیت است باید این جنایت را محکوم کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی در دو کشور ایران و عراق با عظمت هرچه تمام تر و با بدرقه میلیون ها انسان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومتی که شهید سپهبد قاسم سلیمانی ایجاد کرد تا سرنگونی استکبار و صهیونیسم ادامه خواهد داشت، آمریکای پلید یکی از یاران باوفای انقلاب را از ایران گرفت، اما هزاران سلیمانی دیگر راه مقاومت را ادامه خواهند داد و اخلاص و قیام و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن