ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116560
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

مصباحی‌مقدم:ترامپ بلوف می‌زند

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با علت علاقه ملی به شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیت خود ساخته و از نظر اجتماعی فردی خدوم و مردمی بود؛ به طوری‌ که در هر صحنه ای از صحنه های خدمت حضور فعال داشت. وی ادامه داد: این ویژگی منحصر به […]

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با علت علاقه ملی به شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی شخصیت خود ساخته و از نظر اجتماعی فردی خدوم و مردمی بود؛ به طوری‌ که در هر صحنه ای از صحنه های خدمت حضور فعال داشت.

وی ادامه داد: این ویژگی منحصر به دوران دفاع مقدس و حضور مستشاری در کشورهای عراق و سوریه ولبنان نیست. در جریان سیل خوزستان ایشان حضور پیدا می کند و فعال وارد میدان و معرکه می شود و نقش آفرینی می کند.

این فعال سیاسی افزود: علاوه بر این مخلص بودن، متواضع بودن، مردمی بودن و اخلاصی که در برابر خداوند متعال داشتند خیلی در محبوبیت ایشان نقش آفرین است. خدا هم وعده کرده که کسانی که ایمان آورده‌اند و اعمال شایسته انجام دادند محبت آن ها را در دل ها قرار می دهد.

وی تاکید کرد: سپهبد قاسم سلیمانی بی ریا و بدون چشم داشت خود را وقف مردم، انقلاب اسلامی و آرمان های ملت ایران و وقف سربازی نظام جمهوری اسلامی کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به تهدید اخیر ایران توسط ترامپ گفت: تهدید او به نظر من بلوف است. معمولا کسانی که قلدر هستند و روحیه قلدری دارند بلف می زنند تا دشمن خود را از هرگونه اقدامی بازدارند.

وی ادامه داد: اما چه شد که ترامپ دست گذاشت روی شهید قاسم سلیمانی ریشه‌اش در موفقیت این شهید در منطقه غرب آسیا است. بزرگ ترین ضربات به منافع آمریکا را این شهید وارد کرده است. اراده آمریکا این بود که امنیت اسرائیل را فراهم کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه “دولت امریکا  نسبت به امینت اسرائیل متعهد است” گفت: این تعهد موجب شد سالیان درازی در منطقه غرب آسیا بحران سازی شود. جنگ تحمیلی که به ایران وارد شد برای این بود که ایران و عراق را باهم درگیر کنند تا اسرائیل در امان باشد. این جنگ که تمام شد به فکر ایجاد جنگ‌های دیگر افتادند. در افغانستان، سوریه و لبنان داعش و امثال آن را ایجاد کردند. اسرائیل تا زمانی که داعش وجود داشت احساس امنیت می کرد؛ چراکه هیچ کدام از کشورهای منطقه متوجه ایم رژیم جعلی نبودند.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی و جمهوری اسلامی ایران از طرفی حزب الله را تقویت کردند و از طرفی نیروهای مقاومت را مورد حمایت قرار دادند. این‌ها هم موی دماغ اسرائیل شدند. با تلاش‌های سپاه قدس در منطقه آمریکا نقشه‌های خود را نقش بر آب می‌دیدند؛ بر همین اساس اقدام به ترور شهید سلیمانی کردند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این گفت‌و گو خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی منشاء همگرایی در ملت ما شد؛ زیرا محبوب همه ملت بود. همچنان شخصیت خود این شهید تعلقات سیاسی و جریانی نداشت؛ البته تعلق سیاسی او به رهبری نظام بود.

وی افزود: طبعا ملت هم علاقه مند به او و عاشقش شدند. او برایشان قهرمان ملی بود. او به مثابه یک اسطوره کم نظیر بود. چنین شخصیتی موجب شده است که شهادتش همه ملت را علیه امریکا و منافع امریکا در منطقه بسیج کرده است.

مصباحی مقدم در پایان گفت: من تصور می کنم مجددا شهادت او این برکت را برای جمهوری اسلامی ایران دارد که جهش جدیدی در موفقیت های این مملکت ایجاد کرده  و مبداء  اتحاد ملت باشد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن