ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116565
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰:۰۷
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه کرمان

استقبال از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فارس، هواپیمای حامل پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، لحظاتی قبل در فرودگاه آیت‌الله رفسنجانی شهر کرمان به زمین نشست. صدها تن از مردم کرمان که قرار است صبح امروز پیکر این سردار سرافزار اسلام را در گلزار شهدای کرمان به خاک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فارس، هواپیمای حامل پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، لحظاتی قبل در فرودگاه آیت‌الله رفسنجانی شهر کرمان به زمین نشست.

صدها تن از مردم کرمان که قرار است صبح امروز پیکر این سردار سرافزار اسلام را در گلزار شهدای کرمان به خاک بسپارند، از نیمه‌شب سه‌شنبه در فرودگاه کرمان منتظر رسیدن پیکر او بودند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی با یک فروند هواپیمای ایرباس ۶۰۰ ـ ۳۰۰ شرکت هواپیمایی ماهان از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) به کرمان پرواز کرد و هم‌اینک آیین خوشامدگویی و استقبال از پیکر این سردار فاتح در فرودگاه کرمان در جریان است.

طبق برنامه قرار است مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان انجام شود و سپس این فرمانده سپاه قدس در کنار شهید یوسف الهی در گلزار شهدای کرمان آرام گیرد.

پیکر سردار سلیمانی که بامداد جمعه همراه با ابومهدی المهندس در حمله ناجوانمردانه آمریکا و در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسید، ابتدا در شهرهای زیارتی عراق و سپس با حضور میلیون‌ها نفر از مردم کشورمان در اهواز، مشهد، تهران و قم تشییع شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن