ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116567
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰:۱۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین وداع با سردار سلیمانی در مصلای کرمان لغو شد

آیین وداع با سردار سلیمانی در مصلای کرمان لغو شد

 مهدی صدفی در حاشیه اجتماع کنندگان که چندین ساعت برای وداع با سردار دیارشان به انتظار نشسته بودند ، افزود : با توجه به حضور پرشکوه، حماسی و میلیونی مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار قم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش و طولانی شدن این آیین در قم، آئین وداع با پیکر […]

 مهدی صدفی در حاشیه اجتماع کنندگان که چندین ساعت برای وداع با سردار دیارشان به انتظار نشسته بودند ، افزود : با توجه به حضور پرشکوه، حماسی و میلیونی مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار قم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش و طولانی شدن این آیین در قم، آئین وداع با پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی که قرار بود در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شود لغو شد.

وی با بیان اینکه لغو این مراسم به دلیل دیر رسیدن پیکر مطهر سردار سلیمانی و شهید پورجعفری برگزار نخواهد شد گفت: از  تمامی شیفتگان و عاشقان این سردار سربلند و رزمندگان جبهه مقاومت دعوت می‌شود که  در آئین تشییع پیکر مطهر سردار در کرمان حضور پیدا کنند.

قرار بود آیین وداع با پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش از ساعات دوشنبه شب  در کرمان برگزار شود که به دلیل بدرقه باشکوه و حماسی مردم قدرشناس تهران و قم، این آیین در کرمان با تاخیر چندساعته مواجه شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه بر پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش نماز خواندند و سپس پیکر شهدای مقاومت بر دستان مردم تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تشییع شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی پس از تشییع در قم به کرمان منتقل و در روزهای گذشته نیز در مشهد و اهواز با حضور تاریخی و حماسی مردم بدرقه شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این حمله هوایی به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا انجام شد و رهبر معظم انقلاب در پی این جنایت سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

با اعلام رسمی تعطیلی استان کرمان امروز سه‌شنبه مردم شهرهای این دیار کویری، تدارک ویژه‌ای توسط مسئولان و مردم برای حضور باشکوه تشییع کنندگان در آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدا دیده‌اند و تعدادی نیز از روزهای قبل خود را به کرمان رسانده‌اند.

همچنین کمپین هر خانه یک موکب توسط تعداد زیادی از شهروندان کرمانی برای میزبانی از میهمانان شرکت کننده در این آیین تشکیل و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴ برای هماهنگی اسکان اعلام شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن