ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11660
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۹
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور بیش از 20 هزار بسیجی در رزمایش شهدای مدافع حرم گردان‌های الی بیت‌المقدس

حضور بیش از 20 هزار بسیجی در رزمایش شهدای مدافع حرم گردان‌های الی بیت‌المقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علی‌نژاد ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به رزمایش شهدای مدافع حرم اظهار کرد: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علی‌نژاد ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به رزمایش شهدای مدافع حرم اظهار کرد: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان جهت مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش، آشنایی نیروها با تجهیزات جدید و سلاح‌های سازمانی، ارتقای روحیه معنوی، فداکاری، ایثارگری و شهادت‌طلبی، بالا بردن توان رزمی نیروها، انجام عملیات روانی متناسب با استان و شهرستان، اجرای نمایش اقتدار و آشنایی بیشتر با تهدیدات دشمن و راه‌های مقابله با آن است.

علی‌نژاد تصریح کرد: این رزمایش در سه محور انجام می‌شود که این محورها به نام‌ شهید عبدالحمید سالاری، شهید محمود قلی‌پور و شهید ستار محمودی تعلق دارد.

به گفته جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، بزرگ‌ترین رزمایش سپاه امام سجاد(علیه‌السلام) با حضور بیش از 20 هزار بسیجی در قالب 50 گردان الی بیت‌المقدس و گردان‌های عاشورا، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، الزهرا و کوثر در روزهای 18 و 19 آذرماه. سال جاری در قلعه قاضی بندرعباس برگزار می‌شود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: این رزمایش به‌صورت هم‌زمان علاوه بر بندرعباس در سه شهرستان کیش با حضور بیش از 2 هزار نفر، ابوموسی با جمعیت بیش از 2 هزار نفر و بشاگرد با حضور بیش از 5 هزار نفر در روزهای 18 و 19 آذرماه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در روز اول این رزمایش 50 گردان الی بیت‌المقدس با حضور 11 هزار و 500 بسیجی به تمرین، استقرار، سازمان‌دهی و مرور تاکتیک می‌پردازند و در روز دوم تمامی گردان‌های عاشورا، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، الزهرا و کوثر حضور خواهند داشت.

علی‌نژاد گفت: در  برنامه روز دوم رزمایش، صبحگاه مشترک با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود و  تمرینات امداد و نجات، مردم‌یاری و پدافند غیرعامل از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نوع تمرینات رزمایش شهدای مدافع حرم را بی‌نظیر و به‌روز عنوان کرد و بیان داشت: تحرک و نشاط و آمادگی نیروهای بسیجی، بالا بردن توان دفاعی و رزمی نیروهای شرکت‌کننده، ایجاد آمادگی و مقابله با تهدیدات دشمن، آشنایی نیروها با تجهیزات جدید، نمایش اقتدار نیروهای مردمی و بسیجی، قدرت بازدارندگی در مقابل تهدیدات، بالا بردن سرعت عمل نیروها در شیوه‌های نوین جنگی، مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات و مرور آموزش‌های یک سال گذشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن