ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116635
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
استکی: کشور‌های عربی سرمایه گذاری خوبی در هندبال انجام می‌دهند/ اگر نتوانم مؤثر باشم، از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

استکی: کشور‌های عربی سرمایه گذاری خوبی در هندبال انجام می‌دهند/ اگر نتوانم مؤثر باشم، از تیم ملی خداحافظی می‌کنم

الله کرم استکی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی هندبال پیش از اعزام به ترکیه جهت بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور گفت: قرار است تیم ملی برای برگزاری ۳ بازی دوستانه راهی کشور ترکیه شود تا […]

الله کرم استکی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی هندبال پیش از اعزام به ترکیه جهت بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور گفت: قرار است تیم ملی برای برگزاری ۳ بازی دوستانه راهی کشور ترکیه شود تا بتوانیم با برگزاری چند بازی خوب با یک هماهنگی بسیار بالا به مسابقات انتخابی جام جهانی برویم.

بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی

اگر سهیمه را بدست بیاوریم، آن را به روح پاک شهید قاسم سلیمانی تقدیم می کنیم

او افزود: همچنین قرار است بعد از پایان این اردو ترکیه را به مقصد کویت جهت شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی ترک کنیم. امیدوارم بتوانیم با تلاشی که بازیکنان از خودشان نشان می‌دهند، سهیمه جام جهانی را کسب کنیم، اگر بتوانیم به این امر دست پیدا کنیم، آن را به روح پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقدیم خواهیم کرد.

کشورهای عربی همیشه سرمایه گذاری خوبی در هندبال انجام می دهند

ملی پوش هندبال کشورمان درباره حریفان تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: کشور‌های عربی در هندبال همیشه سرمایه گذاری‌ بسیار خوبی انجام می‌دهند، به طوری که بیشتر این تیم‌ها اردوهایی خود را در اروپا برگزار کرده اند و در آنجا چند بازی خوب با تیم‌های قدرتمند آلمان و لهستان انجام می‌دهند. شرایط تیم ملی ما با آن‌ها بسیار متفاوت است، زیرا ما این شرایط را به خوبی درک می‌کنیم و هیچ اعتراضی هم به این موضوع نداریم. به اعتقاد من با غیرتی که ملی پوشان ما از خود نشان می‌دهند مطمئن هستم که می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

استکی همچنین درباره آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی گفت: پس از ۲ ماه حضور در اردو، ملی پوشان به یک هماهنگی بسیار بالایی دست پیدا کرده اند و نسبت به دوره‌های گذشته با تجربه‌تر شده اند. با همدلی و رفاقتی که بین بازیکنان تیم ملی به وجود آمده امیدوارم بتوانیم سهیمه جام جهانی را کسب کنیم.

اگر نتوانم مؤثر باشم، از تیم ملی خداحافظی می کنم

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پس از پایان مسابقات انتخابی جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کند بیان داشت: اگر در مسابقات انتخابی نتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم، از بازی‌های ملی خداحافظی خواهم کرد تا جای خودم را به بازیکنان جوان‌تر بدهم. وقتی بازیکن نمی‌تواند در تیم ملی اثر گذار باشد چرا باید بماند و جای یک بازیکن جوان و با انگیزه را بگیرد؟

بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه‌ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی

استکی همچنین درباره مقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: روز گذشته ما به خاطر آن که در کمپ حضور داشتیم موفق نشدیم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت کنیم. ما هم به مانند سایر مردم از این موضوع بسیار ناراحت هستیم.

ملی پوش هندبال کشورمان درباره حضور ورزشکاران در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید قاسم سلیمانی برای ما ورزشکاران چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ رفتاری واقعاً یک الگوی بسیار بزرگ بود و کار‌هایی که شهید سلیمانی برای کشورمان انجام داد، چه در زمینه امنیت و چه در زمینه اقتصاد، همگی از روی اخلاصی بود که آن بزگروار داشت و همین موضوع باعث شد مردم برای او سنگ تمام بگذارند و حضوری میلیونی در مراسم تشییع پیکر او داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن