ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116641
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
او دلش را به خدا داده بود/ ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی

او دلش را به خدا داده بود/ ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، مراسم تکریم سردار حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه آزادگان این شهرستان و  با حضور یکی از فرماندهان مؤثر لشکر ۲۵ کربلا و به میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان مازندران  برگزار شد. در ابتدای این مراسم، مهدیه رجایی‌فر فرزند شهدای مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، مراسم تکریم سردار حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه آزادگان این شهرستان و  با حضور یکی از فرماندهان مؤثر لشکر ۲۵ کربلا و به میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان مازندران  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهدیه رجایی‌فر فرزند شهدای مدافع حرم (حسن رجایی فر) دکلمه‌ای در وصف سردار شهید سلیمانی خواند، سپس آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران شعرخوانی کرد.

در ادامه سردار علیجان میرشکار طی سخنانی اظهار کرد: چرا آمریکا که ادعای ابر قدرت بودن در دنیا را دارد برای به شهادت رساندن یک بزرگ‌مرد همه ادعاهای دورغین را کنار می‌زند و در نقش تروریست ظاهر می‌شود؟

وی تصریح کرد: عملکرد حاج قاسم، برکت حضورش و دعاهای رزمندگان و شهدا موجب شد تا هیچ کس اجازه حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد چرا که او تأمین امنیت را فراتر از مرزها پیگیری می‌کرد. 

این فرمانده بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، همه ما از مسؤولان درخواست انتقام داریم، همانطور که سیدحسن‌ نصرالله گفت؛ کسانی که دلداده انقلاب هستند انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت.

وی یادآور شد: قاسم سلیمانی قبل از دوران دفاع مقدس و شروع جنگ شاگرد بنا بود ولی با باور ( ما می‌توانیم)  توانست به سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تبدیل شد، ما اگر بخواهیم برای گام دوم انقلاب قدم برداریم باید انتقام خون سردار را بگیریم.

میرشکار با اشاره به ویژگی بارز سردار سلیمانی گفت: ایشان رفتار، کردار و همه چیزشان برای خدا بود، او  دلش را به خدا داد و در عوض خدا محبت او را در دل همه قرار داد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در جمع دوست‌داران کتاب، با اشاره به کتاب خاورمیانه بزرگ، گفت؛ این کتاب را خواندید؟ این برای محقق کردن تأمین امنیت رژیم صهیونیست تألیف شد به معنای اینکه کشورهایی بزرگی چون ایران، سوریه و ترکیه هر کدام به چند کشور با دین و عقاید مختلف تبدیل و تجزیه شوند تا روزی که کوچکتر از اسرائیل باشند.

وی عنوان کرد: این سردار سلیمانی‌ها بودند که در برابر نقشه‌های خاورمیانه جدید و استکبار ایستادند و خودشان و هم‌رزمانش به میدان آمدند، ایشان داعش را از بین برد، داعش که امروز آمریکا مدعی است از بین برده است تولید خود آمریکا بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن