ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116702
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۵:۳۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش ایسنا از حال و هوای گلزار شهدای کرمان پس از خاکسپاری شهید سلیمانی

گزارش ایسنا از حال و هوای گلزار شهدای کرمان پس از خاکسپاری شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، از روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدا مملو از مردم است. صبح امروز تعدادی از مردم که از روز گذشته در سرمای خشک و سوزناک در گلزار حضور داشتند تا در مراسم تدفین شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، از روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدا مملو از مردم است.

صبح امروز تعدادی از مردم که از روز گذشته در سرمای خشک و سوزناک در گلزار حضور داشتند تا در مراسم تدفین شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سردار حسین پور جعفری شرکت کنند همچنان مانده اند و در حال وداع با سردار سرافزارشان هستند.

جمعیت زیادی که شب گذشته به خانه هایشان برگشته بودند صبح امروز دوباره به میعادگاه حاج قاسم و محمدحسین برگشتند.

هم اکنون نیروهای بسیج و سپاه در حال کنترل ورود خیل عظیم مردم به گلزار شهدای کرمان هستند که برای قرائت فاتحه و ادای احترام به سمت مزار این دو شهید بزرگوار در حال حرکت هستند و مردم گروه، گروه به محل هدایت و گروهی که در کنار مراز هستند به بیرون از حصارها هدایت می شوند.

حاج قاسم آنقدر عاشق حضرت زهرا بود که همچون حضرت زهرایش شبانه به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا؛ مردمی که در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند همه اقدام بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه های آمریکا در عراق را تایید می کردند و شاید مقداری از غم سنگین فقدان ای سردار دلها را کاست ولی امیدوارند این پایان انتقام نباشد.

براساس این گزارش عاشقانی که از کشورها، استان ها و شهرستان های دیگر برای تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز گذشته به کرمان آمده بودند امروز برای وداع با سردار دلشان در حال  به گلزار شهدای کرمان هستند و اشک ریزان با سردار دلها خداحافظی می کنند.

با وجود گذشت 4 ساعت از مراسم خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت است. همچنین مراسم عزاداری نیز هم زمان در مهدیه گلزار شهدای کرمان در حال برگزاری است.

ادامه دارد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن