ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116720
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
عزاداری مهاجران افغانستانی مقیم سرخه در سوگ شهید ‌حاج قاسم سلیمانی

عزاداری مهاجران افغانستانی مقیم سرخه در سوگ شهید ‌حاج قاسم سلیمانی

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، به همت مهاجران افغانستانی مقیم شهرستان سرخه مراسم بزرگداشتی ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برپا شد. این مراسم با عنوان «سردار بدون مرز» با حضور خانواده‌های شهدای افغانستانی و جمعی از رزمندگان تیپ جان‌برکف فاطمیون […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سرخه، به همت مهاجران افغانستانی مقیم شهرستان سرخه مراسم بزرگداشتی ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برپا شد.

این مراسم با عنوان «سردار بدون مرز» با حضور خانواده‌های شهدای افغانستانی و جمعی از رزمندگان تیپ جان‌برکف فاطمیون و همچنین مردم شهیدپرور سرخه برگزار شد.

ترور سردار سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه استراتژی و راهبردی آمریکا بود‌

سرهنگ علی خالقیان ‌معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ‌در آئین گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که به همت مهاجران افغانستانی مقیم شهرستان سرخه با حضور خانواده‌های شهدای افغانستانی و جمعی از رزمندگان تیپ فاطمیون و مردم شهیدپرور سرخه در حسینیه شهدای این شهر برپا شد اظهار داشت: ترور سردار سلیمانی را می‌توان بزرگ‌ترین اشتباه استراتژی و راهبردی آمریکای جنایتکار دانست و آن‌ها با این اقدام جنایت‌کارانه خود در محاسباتشان دچار اشتباه شدند و قطعاً نیز باید هزینه سنگینی را پرداخت کنند که آن‌هم خروج نظامیان آمریکایی از منطقه و از خاورمیانه خواهد بود.

وی با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش همچون انگلیس و اسرائیل کودک کش اظهار داشت: این‌ها به دنبال تشکیل دولت داعش بودند؛ این‌ها همان جنایتکارانی هستند که خودشان صدام دیکتاتور را بر سرکار آوردند، حاکم عراق کردند و در زمانی که دیگر به نفعشان نبود او را حذف کردند.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: این‌ها همان‌هایی هستند که تکفیری‌های جنایتکار داعشی را پرورش داده‌اند و قصد تصرف عراق را داشتند و تا دروازه‌های بغداد نیز پیش روی کردند، موصل را تصرف کردند و آن زمان که کردستان عراق در حال سقوط بود؛ نه آمریکای جنایتکار پیشه، نه انگلیس هیچ‌کس به داد عراق نرسید و این ژنرال قاسم سلیمانی بود که با رزمندگان مدافع حرم توانست 6 استان عراق را از دست جنایتکاران داعشی نجات دهد.

خالقیان زمانی که آمریکا، اسراییل و انگلیس و 20 کشور دیگر تمامی امکانات و‌ تجهیزات خود را در کنار یکدیگر قراردادند و آن را در اختیار گروهک تروریستی داعش گذاشتند و بیش از 95 درصد از خاک سوریه را تصرف کردند، این سردار سلیمانی و رزمندگان فاطمیون و زینبیون بود که به خط شدند و موفق به بیرون راندن این تکفیری‌های ملحد از خاک سوریه شدند.

وی با بیان اینکه اگر نبود مجاهدت‌های سردار سلیمانی و همرزمانش شهیدش در جبهه مقاومت معلوم نبود امروز چه بر سر امت اسلام می‌آمد گفت: هدف توطئه‌ها و جنایت‌های آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش چیزی جز دستیابی به مطامع پست دنیایی، کشتار ظالمانه مسلمانان و مردم بی‌دفاع و مظلوم در منطقه و خاورمیانه نیست و آن‌ها به دنبال تصرف گاز، نفت، معادن و دیگر امکانات منطقه هستند و برای دستیابی به اهدافشان دست به هر جنایتی زده و می‌زنند.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به اهداف آمریکایی‌ها در منطقه اشاره کرد و ازجمله آن اهداف را تشکیل دولت داعش، تبلیغات فریبنده تشکیل دولت عراق و شام، اختلاف بین شیعه و سنی، تشنج و درگیری بین ملت‌های مسلمان عنوان کرد و افزود: مجاهدت رزمندگان حزب‌الله، انصار الله، فاطمیون، حیدریون، زینبیون از بروز یک رخداد خطرناک و جنایت‌کارانه از سوی آمریکا در منطقه جلوگیری کرد.

خالقیان به نقش حاج قاسم سلیمانی در خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و گفت: این سردار شجاع ایران نقش مهمی در خاموش کردن خطری که جهان اسلام را تهدید می‌کرد یعنی اختلاف بین مسلمانان داشت.

وی عنوان کرد: در جبهه مقاومت همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در یک صف واحد علیه استکبار جهانی به همت سرداران رشیدی همچون سردار سلیمانی شکل‌گرفته است.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: امروز امنیت جهان و کشورهای اسلامی عراق، سوریه و ایران مدیون شخصیتی به نام ژنرال قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مدافع حرم است.

سرهنگ خالقیان در ادامه به ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: باوجوداینکه یک فرمانده بود اما فردی بسیار متواضع و خاشع بود، در میان رزمندگان می‌نشست و خود را سرباز ولایت می‌دانست و از شخصیتی الهی برخوردار بود و همین‌ها سبب شد که او در دل‌های میلیون‌ها انسان نفوذ کند که گوه آن آیین‌های سوگواری در کشور و دیگر کشورها از یمن، سوریه، عراق، هندوستان است.

وی گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و در وصیت‌نامه خود نیز عنوان کرده است که بر روی سنگ‌قبرم بنویسید سرباز قاسم سلیمانی.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: انتقامی سخت در انتظار این اقدام تروریستی، خبیث و جنایت‌کارانه آمریکا است.

‌‌

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن