ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116723
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۶:۱۶
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقام ما عاقلانه، منطقی و دقیق است

انتقام ما عاقلانه، منطقی و دقیق است

«سردار جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور استان، اظهار کرد:  سردار سلیمانی مرد لحظه های ناب بود و در جبهه های عراق، لبنان و افغانستان جانانه نقشه جنایتکاران را نقش بر آب کرد. وی گفت: آمریکا حق دارد از چنین مقامی بترسد چرا […]

«سردار جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور استان، اظهار کرد:  سردار سلیمانی مرد لحظه های ناب بود و در جبهه های عراق، لبنان و افغانستان جانانه نقشه جنایتکاران را نقش بر آب کرد.

وی گفت: آمریکا حق دارد از چنین مقامی بترسد چرا که سردار با تفکرات راهبردی خود جریان نامشروع داعش را متوقف کرد و با حضور حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای در جبهه مقاومت شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: حاج قاسم سطح مدیریت و فرماندهی جنگ را بین جوانان لبنانی به درجه‌ای رساند که امروز آنها به ما آموزش می دهند و یکی از انتقادات آمریکا به کشورمان در اختیار قرار دادن اسلحه و تجهیزات به لبنان بود.

شاکرمی با بیان اینکه حاج قاسم پرورش یافته مکتب عاشورا بود و با روحیه نظامی، نگاه راهبردی و چشمان تیزبین اما متواضع ترین انسان بود، تاکید کرد: در برابر این اقدام جنایتکارانه همه آمریکایی ها و همه کسانی که دستی در این ترور داشته اند مورد هدف ما هستند و انتقام ما آتش به اختیار در گستره مقاومت و کشورهای اسلامی با نگاه راهبردی فرماندهان، شکننده، سخت، محکم و کوبنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز آغاز یک بعثت جدید برای مقابله همیشگی با استکبار در منطقه خواهد بود و دستان ملت های اسلامی در اقصی نقاط عالم پرچم آزادی را بر سفارت‌های جنایتکار برافراشته می‌کنند، تصریح کرد:انتقام ما با یک نگاه عاقلانه، منطقی و دقیق است که در زبان مردم، مسوولان و نخبگان جاری است و نمی گذارند خون سردار سلیمانی به هدر برود.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه به همراه تعدادی از فرماندهان و نیروهای جبهه های مقاومت ایرانی و عراقی توسط آمریکا ترور شد و به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن