ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 116905
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۷:۰۹
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :

تصویرسازی هنرمندان بوشهری به یاد سردار دل‌ها

یه گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی خشم ایرانیان و ملت‌های آزاده منطقه را برانگیخته و باعث شده است موضوع قدردانی از خدمات و تلاش‌های سردار سلیمانی به اشکال متفاوتی خود را نشان می‌دهد. کارگاه آفرینش و خلق اثر با موضوع جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر یکی […]

یه گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی خشم ایرانیان و ملت‌های آزاده منطقه را برانگیخته و باعث شده است موضوع قدردانی از خدمات و تلاش‌های سردار سلیمانی به اشکال متفاوتی خود را نشان می‌دهد.

کارگاه آفرینش و خلق اثر با موضوع جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر یکی از عرصه‌هایی است که هنرمندان بوشهری با هنر خود روایت‌های متفاوتی از این شهید رقم زنند.

کارگاه آفرینش و خلق آثار پوستر، نقاشی و تصویرسازی با موضوع جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۲۰ هنرمند برگزار شد.

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان بوشهر در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در پی شهادت جهان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری بوشهر اقدام به برگزاری کارگاه خلق آثار تجسمی کرد که در آن ۲۸ اثر تولید شده است.

اصغر زارعی در رابطه با کارگاه گروهی خلق آثار تجسمی بیان کرد: در این کارگاه، ۲۸ اثر از ۲۰ هنرمند شهرهای بوشهر، برازجان، دلوار، دیر و آبادان در سبک‌های نقاشی با آبرنگ و مداد رنگ، سیاه‌قلم، کاریکاتور، طراحی، ترام و طراحی کنته خلق شد.

علیرضا احمدی خرم هنرمند نقاش هم‌استانی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، بیان داشت: هر ملت و کشوری الگوهایی دارد به پشتوانه آنان می‌تواند نام خودش را برجسته کند و مردم ایران نیز سرداران و افراد بزرگی دارد که می‌تواند نماینده اندیشه دینی و انقلابی کشور ما باشند.

وی افزود: سردار سلیمانی از بهترین الگوهای امروز ما است که می‌توان نمادی از وحدت و همدلی باد و قشر هنرمندان به تبعیت از جامعه‌ای که متأثر از این ضایعه بزرگ است با زبان هنر تلاش می‌کند بتواند تصویری از این شهید بزرگوار به جامعه معرفی کند و یاد ایشان را گرامی دارند.

سعید جوانمرد دیگر هنرمندان استان بوشهر نیز در این خصوص گفت: صحبت کردن در مورد سردار قاسم سلیمانی کار ساده‌ای نیست زیرا این محبوب ملت ایران بودند و با شهادت ایشان اتفاق بی‌سابقه‌ای رقم خورد و حضور مردم در مراسم تشییع ایشان در شهرهای مختلف فوق‌العاده بود.

این هنرمند یادآور شد: اگر بامداد روز گذشته نیروی هوافضای سپاه توانست انتقام خوش ایشان را بگیرد به پشتوانه حضور این جمعیت بی‌سابقه‌ای بوده است و این حضور بود که این انتقام خواهی صورت گیرد و تقاص خون شهید سلیمانی و یارانش گرفته شود و درس بزرگی به آمریکا دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، محدثه هندی‌زاده، نوشین انوشیروانی، زهره جعفری، علیرضا احمدی خرم، حسین حوراسفند، سید هادی حسینی، سعید جوانمرد، فاطمه ثنایی، شیدا عرب‌زاده، سیده مرضیه ارشد، کبری دبستانی، آرنوش خلیلی، راحیل کمالی، ریحانه محسنی‌زاده، مریم فرهادی، مطهره حیدری، رقیه توفیقی‌مطلق، اسماعیل آلشلو و آرام حاجی‌پور هنرمندان کارگاه آفرینش و خلق آثار پوستر، نقاشی و تصویرسازی با موضوع جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن