ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 116922
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
قدرت نظامی آمریکا به برکت خون شهید سلیمانی فروریخته است

قدرت نظامی آمریکا به برکت خون شهید سلیمانی فروریخته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قوچان، سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری امشب در اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی شهدای محله مسجد امام حسین(ع) بلوار قوچان گفت: بر اساس نگاه شیعه شهادت یک مرگ انتخابی است و اتفاقی نیست، خود این انتخاب اهمیت دارد و بسیار سازنده و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قوچان، سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری امشب در اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی شهدای محله مسجد امام حسین(ع) بلوار قوچان گفت: بر اساس نگاه شیعه شهادت یک مرگ انتخابی است و اتفاقی نیست، خود این انتخاب اهمیت دارد و بسیار سازنده و حرکت‌دهنده می‌شود و انسان با آن به مهم‌ترین جایگاه می‌رسد که با هیچ راه دیگری نمی‌توان به آن دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه امکان ندارد از مسیر دیگری شخص به این رتبه دست پیدا کند، افزود: شهیدپروری ضمن افتخار بودن، رتبه یک خانواده، طایفه، محله، روستا و شهر را بالا می‌برد و حتی اثرات ماندگار خون شهدا را دارد.

وی یکی از شئون شهدا را شفاعت دانست که در روز قیامت شفیع خانواده و اطرافیان و دوستان می‌شود و خاطرنشان کرد: شعارهای مردم در تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نشان داد که حاج قاسم و هم‌رزمان شهیدش خطرناک‌تر از سلیمانی زنده است و همین رتبه و جایگاه شهید را بیان می‌کند.

سردار نظری با تأکید بر اینکه شهید ارزش، افتخار و آبرو داده و مردم را به جوشش، حرکت و تشخیص درست یک‌جهت وادار می‌کند، یادآور شد: دشمنان به‌زعم خود شهدای ما را از بین بردند تا ایجاد رعب و وحشت در میان مردم به‌وجود آوردند، اما شهید دشمنان را مرعوب می‌سازد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه دشمن با ترور شهید قاسم سلیمانی به‌دنبال تضعیف در جبهه مقاومت بود، تأکید کرد: امروز انسجام جبهه مقاومت با عزم و استراتژی قوی‌ که به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش ایجاد شده در طول تاریخ وجود نداشته است.

وی ادامه داد: آمریکا شهید قاسم سلیمانی را ترور کرد تا قدرت نظامی خود را به رخ دنیا بکشاند، اما امروز قدرت نظامی آمریکا فروریخته به‌طوری‌که نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام می‌کند که برای جلوگیری از به خطر افتادن صلح و امنیت جهانی آمادگی مذاکره با ایران را داریم.

سردار نظری بیان کرد: آمریکا اعلام کرد که اگر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند، ما حداقل 52 نقطه را می‌زنیم اما به فضل و عنایت خداوند تبارک‌وتعالی هنوز پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی دفن‌ن شده بود، خون شهید در موشک‌های این نظام و کشور و مردم تجلی پیدا کرده و بر سر کسانی که او را ترور کرده بودند و عربده‌کشی می‌کردند، فرود آمد.

خون شهید سلیمانی بسیاری را رسوا کرد و راه را نشان داد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یکی از برکات خون شهید را افشاگری و روشنگری دانست و عنوان کرد: خون شهید قسم سلیمانی در این مقطع زمانی آن‌هایی را که مردم را می‌ترساندند یا میل به آن‌طرف آب‌ها داشتند را رسوا کرد، خون شهید می‌تواند باطلی را که خود را در لباس حق پنهان کرده، نشان بدهد و مردم قدرت تشخیص پیدا کنند.

وی با یادآوری اینکه خون شهید به هنگام ریخته شدن شاخص شده و راه را نشان می‌دهد، افزود: خدای متعال این خط را زنده نگه‌داشته و هرچند وقت یک‌بار حجتی را وارد این جامعه می‌کند تا شبهات برطرف شود و پلشتی‌ها شستشو پیدا کنند.

سردار نظری یادآور شد: آمریکا برای اینکه دنیا را بترساند و قدرت نداشته و پوشالی خود را به رخ دنیا بکشاند، شهید قاسم سلیمانی را ترور کرد اما امروز اضمحلال قدرت نظامی آمریکا را همه دیدند و به‌جای ایجاد شدن رعب و وحشت فریادها بلند شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه نظام مقدس در ذات خود مردمی و برای مردم بوده و مبتنی بر اصول اسلامی و قدرت مردمی است و اگر مشکلی درون آن وجود دارد از ذات نظام نیست، بلکه از سوءمدیریت و بی‌تدبیری مسؤول است، افزود: مسؤول شهادت سردار سلیمانی کسانی که افرادی مانند ترامپ را وادار به این کارکرده یا زمینه را فراهم می‌کنند، کسانی که زمینه را برای یاوه‌گویی و اقدامات خصمانه فراهم کرده‌اند.

عنصر اصلی نظام اسلامی قدرت معنوی و اعتقادی است

وی با اشاره به اینکه اگر این ملت تحریم می‌شود اشکال از درون است، بیان کرد: عنصر اصلی در نظامی اسلامی قدرت معنوی، اعتقادی و انقلابی بوده که در اختیار مردم است و ما تکیه به ابزار نداریم، پس باید گاهی این قدرت به رخ دشمن کشیده شود، اما اگر دشمن تصور کند حریف ضعیف است، اقدام کرده و سبب ریختن خون‌ها می‌شود.

سردار نظری با بیان اینکه این نظام مردمی بوده و با رأی و نظر مردم مدیریت می‌شود، تصریح کرد: باید مردم بدانند به چه کسی رأی می‌دهند تا در مسند قدرت قرار بگیرد، کسانی که انقلابی و صبور بوده و دل در گروه آن‌طرف آب‌ها یا تفکر آن‌طرف آبی نداشته باشند و در میان مردم زندگی کنند، اگر انتخاب درست بود گرفتاری‌ها کم شده و در عرصه اقتصادی با این وضعیت مواجه نمی‌شدیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن