ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117021
  • ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 20 دی ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید: عین الاسد تبدیل به عین الجسد شد جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حیثیت و ابهت سیاسی و نظامی آمریکا را در دنیا شکستیم و پایگاه عین الاسد را به پایگاه عین الجسد […]

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 20 دی ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

عین الاسد تبدیل به عین الجسد شد

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما حیثیت و ابهت سیاسی و نظامی آمریکا را در دنیا شکستیم و پایگاه عین الاسد را به پایگاه عین الجسد تبدیل کردیم.

شهید کاظمی و سردار سلیمانی چگونه دل‌ها را تسخیر کردند

هم‌رزم شهید احمد کاظمی گفت: اگر نحوه مدیریت دفاع مقدس و امثال حاج احمد کاظمی رواج پیدا کند می‌تواند ما را به فوز عظیم که زمینه‌ساز حکومت حضرت حجت است برساند؛ قاسم سلیمانی و احمدکاظمی، قلب مردم را با نظامی‌گری تسخیر نکردند بلکه با عشق، ایثار و ولایت‌پذیری فاتح دل‌ها شدند.

سردار سلیمانی ماشین نظامی آمریکا را به باتلاق نظامی فرو برد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: شخصیت سپهبدشهید سلیمانی توانسته بود ماشین نظامی آمریکا را به باتلاق نظامی فرو برد و قطعاً این شجاعتی که در درون این شخصیت بزرگ وجود داشت آن را می‌توان از اعتماد به خدا و دلدادگی به آرمان انقلاب و مکتب اهل‌بیت دانست.

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است

یادگار دفاع مقدس گفت: به گفته‌ آیت‌الله حسین گنجی دلیل ناآرامی‌های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد.

آقای ترامپ این تصاویر را دیده‌ای؟

آن‌ها که می‌گویند رستاخیز تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی همه مردم ایران نبود، ببینند که چگونه جمعیت یک شهر کوچک اطراف سمیرم زیر بارش برف به عشق سردار به میدان آمده‌اند.

جهت بازدید روی عنوان هر خبر کلیک کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن