ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117108
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع مردم سوریه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا +عکس

تجمع مردم سوریه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم سوریه روز گذشته در راهپیمایی ضمن انزجار از آمریکای جنایتدار خواستار خروج نیرو‌های نظامی آن‌ها از این کشور شدند. در این مراسم که علما، مسؤولان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم سوریه روز گذشته در راهپیمایی ضمن انزجار از آمریکای جنایتدار خواستار خروج نیرو‌های نظامی آن‌ها از این کشور شدند.

در این مراسم که علما، مسؤولان دولتی و سیاسی و نظامی و رؤسای قبایل و مذاهب گوناگون شیعه، سنی، مسیحی، دروزی و اقشار مختلف مردم سوریه حضور داشتند، پیکر‌های شهدای مقاومت به صورت نمادین از حرم حضرت زینب (س) تا خیابان عراقیین تشییع شد.

در راهپیمایی باشکوه مردم سوریه، نماینده رهبر انقلاب در سوریه و نماینده مجلس شعب سوریه به سخنرانی پرداختند و مردم با در دست داشتن عکس‌های شهدای مقاومت و پرچم ایران و عراق به لزوم اتحاد کشور‌های اسلامی اشاره کردند.

خون شهید سلیمانی نقطه تحول مسیر جهاد و مقاومت است

حجت‌الاسلام طباطبایی، نماینده، ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره به محکومیت شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا آن را جنایت تروریستی آمریکایی دانست و گفت: این خون‌های با برکت شهدا نقطه تحول بزرگ در مسیر جهاد و شهادت و مقاومت است.

وی با بیان اینکه این کار زشت آمریکایی‌ها چهره قبیح و حقیقی آن‌ها را نمایان کرد و همه ادعا‌های آن‌ها نسبت به احترام به قوانین بین المللی را بر همگان باطل کرد، افزود: در تاریخ سیاسی معاصر، وقیح‌تر از شیطان بزرگ یعنی آمریکا را شاهد نبوده است، دولتی که عاشق ریختن خون است و برای رسیدن به منافع خودشان هر کاری را انجام می‌دهد و باید جلوی آمریکایی‌ها گرفته شود، چراکه یک خطر بزرگ برای زندگی میلیون‌ها انسان است و این همان چیزی است که مردم جهان از طریق تظاهرات و محکوم کردن این جنایت ترور شهید سلیمانی حتی درون آمریکا به آن تأکید کردند.

شهادت، سوخت موتور کاروان ما به سمت پیروزی‌ها و آزادی‌ها است

آیت الله طباطبایی با اشاره به کار‌های احمقانه آمریکایی‌ها نسبت به ایران خاطرنشان کرد: همه این کار‌های آمریکایی‌ها به خاطر دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، علیرغم سیاست فشار حداکثری و آمریکایی‌ها خیال می‌کنند ایران مثل بعضی از دولت‌های منطقه است که من در این مکان مقدس حیا می‌کنم از اینکه اسم آن‌ها را ببرم همانند گاو شیرده هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سوریه خطاب به آمریکایی‌ها گفت: حکام احمق آمریکایی، شما غفلت کردید و خودتان را به نفهمی زدید از حقیقت مدرسه عاشورای حسینی که فرزندان محور مقاومت به آن افتخار می‌کنند و با فریاد می‌گوییم که کشته شدن در راه خدا برای ما عادت است و کرامت ما از طرف خدا شهادت است؛ چرا که شهادت سوخت موتور کاروان ماست به سمت پیروزی‌ها و آزادی‌ها. همانطور که حضرت امام خمینی فرمودند: بکشید ما را که ملت ما بیدارتر خواهد شد.

در ادامه تصاویری از راهپیمایی مردم سوریه در محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن نیرو‌های مقاومت به ویژه سردار سلیمانی و ابومهدی را مشاهده می‌کنید؛   تجمع مردم سوریه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا +عکس تجمع مردم سوریه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا +عکس تجمع مردم سوریه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا +عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن