ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117215
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید سلیمانی وابسته به هیچ حزب و جناح نبود

شهید سلیمانی وابسته به هیچ حزب و جناح نبود

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین نکوداشت و تجدید میثاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با بیان این‌که هنرمندان تبریزی برای نخستین بار در کشور، با سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند، اظهار کرد: یاد و خاطره فرزندان ایران(شهیدان سانحه هواپیمایی) را […]

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین نکوداشت و تجدید میثاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با بیان این‌که هنرمندان تبریزی برای نخستین بار در کشور، با سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند، اظهار کرد: یاد و خاطره فرزندان ایران(شهیدان سانحه هواپیمایی) را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به دلاوری‌های سردار سلیمانی، ادامه داد: طی تاریخ، جهان مانند سردار سلیمانی، این مرد الهی، کم‌تر به خود دیده است، به طوری که بیش از ۲۰ میلیون نفر در شهرهای مختلف ایران و عراق در مراسم تشییع ایشان حضور یافتند و معتقدم همانند این رویداد، رویدادی در هیچ کجای دنیا دیده نشده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی هنرمندان در تجدید میثاق با سردار دل ها در تبریز، گفت: تبریز در برگزاری این نکوداشت همچون سایر جریان‌ها، پیشگام بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تولید محتوا در خصوص سردار سلیمانی توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، گفت: هنرمندان در زمینه‌های مختلف هنری باید به این مسئله ورود جدی پیدا کنند.

آل هاشم در ادامه به جانشین شایسته سردار سلیمانی در سپاه قدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است و با تمام رموز عملیات در منطقه آشناست، ان شاءالله شاهد درخشش بیش از پیش سپاه قدس و یادگار سلیمانی در منطقه باشیم.

وی ضمن تسلیت شهادت جانباختگان هواپیمای اوکراینی، گفت: همچنان که سردار سلیمانی فرزند ایران بود، مسافران هواپیمای اوکراینی نیز فرزندان ایران و از نخبگان کشور بودند، ما از این سانحه تلخ، متأثر و متأسف و در فراق آن‌ها نیز سوگوار هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن