ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117300
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۷
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
تماشای استقبال باشکوه مردم از پیکر شهید سلیمانی ترامپ را تا سر حد مرگ ترساند

تماشای استقبال باشکوه مردم از پیکر شهید سلیمانی ترامپ را تا سر حد مرگ ترساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش که در مجموعه ورزشی شهدای قلعه‌نو برگزار شد، ضمن تسلیت به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش که در مجموعه ورزشی شهدای قلعه‌نو برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت سقوط هواپیمایی اکراینی، اظهار داشت: این سانحه خسارت بزرگی برای کشور و ملت ما بود که جبران آن طلب مرگ برای سردار شجاع ما بود زیرا که بار مسؤولیت فاجعه را پذیرفتند.

وی افزود: این حادثه باعث شد که سردار حاجی‌زاده پس از سیلی زدن به دشمن و نمایش اقتدار نظام در مقابل ملت ابراز شرمندگی کند و همچنین فرمانده کل سپاه نیز آرزو کرد که ای‌کاش یکی از سرنشینان این هواپیما بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه عنوان کرد: البته برخی می‌خواهند این حادثه تلخ که ضرر اصلی آن برای کشور و ملت ما بود را برای جبران تحقیر آمریکا بعد از خوردن سیلی بزرگ از رزمندگان اسلام مصادره کنند.

وی تصریح کرد: این حادثه تلخ حاصل ماجراجویی آمریکایی‌ها بود و در واقع در شرایطی که تنش و بحرانی بر ما تحمیل شد، این اشتباه به صورت سهوی به وقوع پیوست و منجر به حادثه شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و یارانش، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی بزرگ زیست و باید بزرگ می‌رفت، حرکت آمریکایی‌ها باعث عظمت این شهادت شد که در نهایت بزرگی سردار به مردم منتقل شد.

سردار سنایی راد با بیان اینکه اشتباه ترامپ بر اساس چند فرض غلط بود که در حادثه تروریستی به شکل بزدلانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند، افزود: ترامپ حوادث آبان‌ماه را شاخصی برای سکوت پایگاه اجتماعی نظام دانسته و آنچه در عراق و سایر کشورها اتفاق افتاد را برای جمهوری اسلامی در نظر گرفت.

وی تأکید کرد: ترامپ گمان کرد که از میزان نفوذ اسلام کاسته شده، در واقع برخی اقدامات و به‌کارگیری دیپلماسی بعضی مسؤولان باعث این تفکرات شد و پنداشتند که یگان در حالت ضعف است و واکنش ندارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن تصور واکنش جانانه از ایران را نداشت، ابراز داشت: با شهادت شهید سردار سلیمانی و تدبیر رهبر معظم انقلاب، استقبال باشکوه مردم از پیکر شهید سلیمانی در عراق و ایران نشان داد که جمهوری اسلامی به چه میزان عمق و نفوذ منطقه‌ای برخوردار است و مردم کشور اگر در عرصه‌های اقتصادی از عملکرد دولت گله‌مند هستند، اما پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

سردار سنایی راد اضافه کرد: به گفته ژنرال آمریکایی تماشای استقبال باشکوه مردم از پیکر شهید سلمانی و تشییع پیکر او ترامپ را تا سر حد مرگ ترساند، لذا زمانی که رزمندگان اسلام اقدام به موشک‌باران پایگاه آمریکا کردند هیچ واکنشی نشان نداد و بلافاصله پس‌ازآن ضمن کتمان واقعیت و تلفات اعلام کرد که آغوش صلح به‌سوی کشور ایران باز می‌کنیم و آماده مذاکره هستیم.

وی با بیان اینکه جایگزین سردار سلیمانی در همان روز شهادت مشخص شد و قطعاً همان رویه را ادامه خواهد داد، یادآور شد: این اتفاق، واکنشی منطقی برای بازدارندگی و جلوگیری از تبدیل تروریسم دولتی امریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی بود، آمریکایی‌ها بر اساس مفروضات غلط دست به جنایتی زدند و اگر سیلی نمی‌خوردند جنایات بیشتری مرتکب می‌شدند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه اظهار داشت: تحلیل مقام معظم رهبری با عنوان انتقام سخت و تبدیل آن به مطالبه مردم توسط سپاه پاسداران انجام گرفت اما در حین آن حادثه تلخی به وقوع پیوست که خبر آن به مقامات ذی‌ربط داده شد اما بررسی آن طول کشید.

سردار سنایی راد اذعان داشت: در اتفاقات تلخ شب گذشته مشخص شد که سفیر انگلیس هدایتگر ماجرا است و جوانان هیجانی و احساساتی نیز به سمت تأمین خوراک خبری رسانه‌های بیگانه و سایه انداختن بر تحقیر آمریکایی‌ها سوق یافتند.

وی با بیان اینکه پایگاه عین الاسد در ماجرای تروریستی اخیر مورد استفاده قرارگرفته بود، اظهار داشت: پس از اشغال عراق روسای جمهور آمریکا از این پایگاه برای سفر به عراق استفاده می‌کردند و این پایگاه اتاق فرماندهی آمریکا برای سوریه و عراق است و دارای چندین دستگاه هلی کوپتر و پهپاد بوده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه اقدام ما رویه تروریستی آن‌ها را متوقف و احتمال ایجاد جنگ توسط آمریکا را کاهش داد، مطرح کرد: تصور دشمن این بود که اگر حاج قاسم سلیمانی رأس جبهه مقاومت را از بین ببرند می‌توانند بر منطقه حکومت کنند، البته این ضربه بزرگ به آن‌ها نشان داد که نظام جمهوری اسلامی در شرایط اقتدار قرار دارد و مردم بزرگ ایران همگی راه شهید سلیمانی را تأیید کرده و ادامه می‌دهند.

سردار سنایی راد با یادآوری اینکه امروز آمریکایی‌ها در برابر این ماجرا مات شدند، معتقد است لازم است که مکر انگلیسی‌ها به کمک آن‌ها آید و شاهدیم که مقاومت عمق یافته و تا سواحل دریای سرخ هم گسترش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه به پایین کشیدن پرچم حکومت وحشی داعش به دست سردار مقاومت شهید سلیمانی بود، ادامه داد: اگر پیش از این تنها حزب‌الله نیروی نهضتی مقاومت بود، امروز لشکریانی از فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حسینیون و انصار الله در یمن را داریم که این ابتکار بزرگ متعلق به شهید قاسم سلیمانی بوده که قهرمان و سردار بزرگ مقاومت است و نه تنها دفاع از حرم که دفاع از انسانیت را نیز عملیاتی می‌کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: قهرمان مبارزه با تروریسم وحشی تکفیری با تروریسم دولتی و جنایتکار آمریکا ترور شد و آمریکا در بیانیه‌ای با وقاحت مسؤولیت این جنایت بزرگ را بر عهده گرفت و غرور ملی ایرانیان جریحه‌دار شده و اتحاد و انسجامی از جنس انقلاب ۵۷ شکل گرفت و تمامی خط‌کشی‌های سیاسی و اجتماعی رنگ باخت و همه بر رهبر انقلاب اقتدا کردند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه این نخستین سیلی انتقام بود که بر گونه آمریکایی‌ها نواخته شد، گفت: در حاشیه آن سیلی اشتباهی رخ داد که حلاوت این اقدام را کم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حادثه اخیر هیچ‌گاه قصد پنهان‌کاری نبوده و از ابتدای ماجرا تمامی گروه‌های داخلی و خارجی حق دسترسی به حادثه و لاشه هواپیما را داشتند، تأکید کرد: در ماجرای سقوط هواپیما ابهامی بود که باید بررسی می‌شد و این زمان تأخیر در اعلام واقعه مربوط به بررسی تیمی بوده که مسؤول این اقدام بوده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: ما شرمنده خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه هستیم اما نباید فراموش کنیم که این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که تنشی از سوی آمریکایی‌ها بر ما تحمیل‌شده بود و آنکه شلیک کرده کسی بوده که سال‌ها در کنار قاسم سلیمانی انجام‌وظیفه کرده است.

سردار سنایی راد در پایان خاطرنشان کرد: پای رسیدگی به این اشتباه ایستاده‌ایم و نتیجه بررسی قضایی توسط نیروهای مسلح برعهده‌گرفته می‌شود و این نشانگر شجاعت دیگری از رزمندگان ما که مسؤولیت کار را بر عهده گرفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن