ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117339
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۵:۱۸
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت حاج قاسم سلیمانی آبی بر آتش فتنه دشمنان/مردم و مسؤولین مراقب فرصت‌طلبان باشند

شهادت حاج قاسم سلیمانی آبی بر آتش فتنه دشمنان/مردم و مسؤولین مراقب فرصت‌طلبان باشند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: مقطع زمانی ما موقعیتی است که دسیسه‌های شیطانی به‌ صورتی بارزتر از گذشته ساعت‌به‌ساعت خود را نشان می‌دهد. امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: دسیسه‌هایی که سال‌ها، ساعت‌ها و اوقات فراوان از ناحیه سردمداران استکبار و […]

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: مقطع زمانی ما موقعیتی است که دسیسه‌های شیطانی به‌ صورتی بارزتر از گذشته ساعت‌به‌ساعت خود را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: دسیسه‌هایی که سال‌ها، ساعت‌ها و اوقات فراوان از ناحیه سردمداران استکبار و عوامل و ایادی داخلی آن‌ها برای آن‌وقت و دلارهای هنگفتی صرف شده بود، هدفی جز ایجاد تحریک عمومی برای ضربه به‌نظام جمهوری اسلامی ایران نداشت.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی آبی بر آتش آشکار و پنهان دشمن شد و دسیسه‌ها را خنثی کرد و به خودشان برگرداند.

حسینی افزود: متأسفانه موضوع هواپیمای مسافربری، دستاویزی برای معاندین شده است که آن را لحظه‌به‌لحظه به اشکال مختلف عَلَم کرده و به صورت آتشی فروزان آن را مطرح می‌کنند تا دودش به چشم نظام برود.

وی ادامه داد: اندوه مقام معظم رهبری از این حادثه و تسلیت ایشان به خانواده‌های داغدار، همچنین تأثر مسئولین لشکری و کشوری در موضوع هواپیما، برای همه روشن است که اشتباهی صورت گرفته ولی دلیلی نیست که بخواهد سوژه منفی ایجاد کرده و حادثه‌آفرینی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: همه مردم ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه بر این موضوع واقف هستند که هیچ‌گونه تعمدی در حدوث این حادثه رخ نداده است.

حسینی تأکید کرد: همه مردم و مسؤولین به ویژه نیروی انتظامی باید مراقب باشند زیرا فرصت‌طلبانی هستند که به دنبال فرصت‌جویی برای گل‌آلود کردن آب و سوءاستفاده هستند، لذا باید با رصد دقیق جوانب مختلف، این موقعیت و فرصت از موج‌سواران داخلی و خارجی سلب شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن