ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117358
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۶:۱۴
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
برترین گزارش‌ها از تشییع حاج قاسم سلیمانی

برترین گزارش‌ها از تشییع حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، شبکه العالم اقدام به تولید ویژه برنامه ای در خصوص برترین گزارش ها از مراسم تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش و مصاحبه ها با خانواده شهید سردار سلیمانی و نیز عزاداران کرده است .  ارتباط با خبرنگاران شبکه العالم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، شبکه العالم اقدام به تولید ویژه برنامه ای در خصوص برترین گزارش ها از مراسم تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش و مصاحبه ها با خانواده شهید سردار سلیمانی و نیز عزاداران کرده است . 

ارتباط با خبرنگاران شبکه العالم در تهران، شهرستان ها و نیز دفتر شبکه در عراق و بیان حال و هوای آن مناطق از صحنه حضور میلیون ها تن از مردمی که برای ادای احترام به سردار سلیمانی و اعلام پایبندی به آرمان های شهیدان مقاومت به خیابان ها آمده بودند، بخش دیگری از برنامه است. 

در این ویژه برنامه همچنین بخشی از ویدئوهای تاثیر گذار در فضای مجازی در ده روز گذشته از اجتماع چندین میلیونی و سیل جمعیت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز تالمات قلبی مردم ایران و کشورهای دیگر از شهادت آن سردار بزرگ و یارانش به تصویر کشیده خواهد شد.

پخش مصاحبه هایی با خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی و یارانش در خصوص سجایای اخلاقی وی، بخش مهم دیگری از این ویژه برنامه است.

همچنین از خبرنگاران شبکه العالم از جمله؛ محمد لاجوردی، محمد باقر علی، فاطمه بویرده، و نوید بهروز در استودیو دعوت به عمل آمده تا در خصوص مشاهدات عینی اشان از حضور بی شمار قشرهای مختلف مردم و نوحه سرایی و مرثیه خوانی آنها در فضایی همراه با دمامه زنی از حال و هوای خاص مراسم تشییع سردار دلاور سخن بگویند.

ویژه برنامه «حماسه خداحافظی» به تهیه کنندگی؛ محمد معین مقامی، کارگردانی؛ علی خان پور، گروه تولید: امیر حسین نائینی و زهرا سودفر و اجرای نور محمد، در دو قسمت25دقیقه ای، مجموعاً 50 دقیقه تهیه شده است. این برنامه محصول شبکه العالم است و از این شبکه به روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن