ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 117395
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۳
  • 545 بازدید
  • ارسال توسط :
تمهیدات دانشگاه فرهنگیان برای احیای نام سردار سلیمانی

تمهیدات دانشگاه فرهنگیان برای احیای نام سردار سلیمانی

حمیدرضا قائم پناه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات انجام شده برای زنده نگه داشتن نام و یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود. […]

تمهیدات دانشگاه فرهنگیان برای احیای نام سردار سلیمانی

حمیدرضا قائم پناه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات انجام شده برای زنده نگه داشتن نام و یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود. بعد از شهادت او وظیفه معلمان و دانشجو معلمان بیش از پیش سنگین‌تر می‌شود چرا که باید سلیمانی‌های دیگر تربیت کنیم.

او ادامه داد: دانشجومعلمان و معلمان بلافاصله بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آمادگی خود را با شعار «هزاران سلیمانی تربیت خواهیم کرد» شروع کردند.

او با اشاره به اینکه در گام اول شاهد ریزش بیش از ۲۰ هزار دانشجو معلم و دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان برای زنده نگه داشتن نام و راه سردار سلیمانی بودیم، اظهار کرد: به تأسی از هزار و ۲۰۰ شهید دانشجومعلم در وعده تربیت نسلی انقلابی و مومن راه اسلام با تنظیم نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب خواهان فراهم کردن شرایطی برای مبارزه با آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی شدند. علاوه بر آن طراحی پوستر‌هایی از سوی دفتر بسیج دانشجویی، پردیس‌های دانشگاهی با محتوای «سلیمانی‌ها تربیت خواهیم کرد»، آغاز شد.

قائم پناه بیان کرد: از دیگر اقدامات دفاتر بسیج دانشجویی به دانشگاه فرهنگیان بیانیه استان‌ها، فعالیت در شبکه‌های مجازی، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در پردیس‌های دانشگاهی سراسر کشور و درخواست مسئولان بسیج از دانشگاه برای نگارش جمله‌ای از سردار سلیمانی و شعار سلیمانی‌ها تربیت خواهیم کرد روی سربرگ‌های امتحانی و محیط دانشگاه بود.

بیشتر بخوانید: حمایت کامل و قاطع دانشگاهیان از انتقام سخت

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ادامه داد: به پیشنهاد بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ایران و با موافقت سرپرست امور پردیس‌های استان شعار «من یک معلم هستم، سلیمانی‌ها را تربیت خواهم کرد» در اوراق امتحانی دانشگاه فرهنگیان هم درج شد.

او به تغییر نام پردیس‌های دانشگاهی به درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هم اشاره و اظهار کرد: نامه‌ای از سوی مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه به رئیس دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تغییر نام پردیس‌های کرمان به نام شهید قاسم سلیمانی و تشکیل کارگروهی برای مزین کردن نام دیگر پردیس‌ها به نام شهدای تربیت معلمان اشاره کرد.

قائم پناه به برپایی موکب دانشگاه فرهنگیان به استان کرمان در روز تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: علاوه بر آن در استان تهران هم دانشجومعلمان پذیرای مردم و دانشگاهیان برای مراسم سردار سلیمانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن