ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 117437
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۵:۳۶
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
برنی سندرز: من مخالف جنگ عراق و یمن بودم

برنی سندرز: من مخالف جنگ عراق و یمن بودم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، تنش‌های اخیر بین آمریکا و ایران یکی از مهم‌ترین موضوعات مناظره دیشبِ نامزد‌های دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بود. مجری این مناظره در ابتدا گفت در همین ماه، روابط آمریکا و ایران دچار تنش شد. مجری […]

برنی سندرز: من مخالف جنگ عراق و یمن بودمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، تنش‌های اخیر بین آمریکا و ایران یکی از مهم‌ترین موضوعات مناظره دیشبِ نامزد‌های دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بود.

مجری این مناظره در ابتدا گفت در همین ماه، روابط آمریکا و ایران دچار تنش شد. مجری از سناتور برنی سندرز پرسید چرا شما فکر می‌کنید بهترین فرد برای بر عهده گرفتن فرماندهی کل نیروهای مسلح در چنین شرایطی هستید؟

سندرز در پاسخ گفت: “پیشینه من گویای همه مسائل است. در سال ۲۰۰۲, زمانی که کنگره در حال بحث در این باره بود که آیا ما باید یا نباید وارد جنگ با عراق شویم و به عراق حمله کنیم، من در صحن مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردم این اقدام یک فاجعه خواهد بود و به یک سطح بی‌سابقه از آشوب در منطقه منجر خواهد شد. من نه تنها علیه این جنگ رأی دادم، بلکه هدایت تلاش‌ها را علیه این جنگ بر عهده گرفتم. سال گذشته هم، من برای نخستین بار در تاریخ مدرن این کشور، سبب تصویب قطعنامه اختیارات جنگی شدم و با جمهوری خواهان محافظه‌کار همکاری و اعلام کردم جنگ در یمن تحت رهبری عربستان سعودی اقدامی مغایر با قانون اساسی است، زیرا کنگره اجازه این اقدام را نداد. اکثر اعضای کنگره و مجلس نمایندگان آمریکا علیه این اقدام رأی دادند، اما متأسفانه این طرح وتو شد و یک جنگ وحشتناک ادامه پیدا کرد. من آماده همکاری با جمهوری‌خواهان هستم و من توانایی دور هم جمع کردن افراد را دارم تا سبب ایجاد جهانی شویم که در آن بتوانیم سبب حل و فصل مناقشات در میز مذاکرات شویم نه از طریق تلاش‌های نظامی.”

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن