ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 117494
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۷
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام قدردانی مسئولان کرمان از حماسه‌آفرینی مردم در تشییع پیکر سپهبدحاج‌قاسم سلیمانی

پیام قدردانی مسئولان کرمان از حماسه‌آفرینی مردم در تشییع پیکر سپهبدحاج‌قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان و سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای از مردم حماسه آفرین و تاریخ‌ساز دیار کریمان […]

پیام قدردانی مسئولان کرمان از حماسه‌آفرینی مردم در تشییع پیکر حاج‌قاسمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان و سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای از مردم حماسه آفرین و تاریخ‌ساز دیار کریمان در تشییع پیکر سردار شهید سپهبد پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی قدردانی کردند.

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و تسلیت ایام فاطمیه

امت رشید، قدرشناس و انقلابی سلام علیکم

یک هفته است شهر‌ها و روستا‌های دیار کریمان با حضور شورانگیز و پر معنای شما در تجلیل از فرزندان غیرتمند و ولایت مدارتان آرام و قرار ندارد.

یک هفته است که خیزش پرشکوه شما در بدرقه سردار پر افتخار مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و شهیدان ابو مهدی المهندس، سردار حسین پورجعفری و هم رزمان والا مقامش چشم جهان را خیره کرده است.

اقیانوس اشک‌های برآمده از عمق جانتان گویای عواطف پاک و عشق عمیق و بی‌کران شما به حقیقت بود که باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

مشت‌های گره کرده‌تان در این رستاخیز عظیم، تجلی بخش باور، اعتقاد، اراده و آمادگی برای استمرار توفنده‌تر و مقتدرتر مقاومت بود و تداوم انقلاب و مبارزه با سلطه و استکبار تا پیروزی نهایی را تضمین کرد.

طنین فریاد‌های تکبیرتان در هم کوبنده کاخ سیاه بیداد و خشونت بود و یقین داریم که بیش از غرش موشک‌های فرزندان مقاومت در نیروی هوا فضای سپاه، لرزه بر جان ظالمان و مستکبران افکند.

در استقبال از مالک اشتر ولایت سیدالشهدای مقاومت جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری نه تنها زیباترین تصاویر را در قاب تاریخ ماندگار کردید، بلکه تاریخ آینده را هم ساختید.

آری، مردم عزیز ایران که از استان‌ها و شهر‌های مختلف به کرمان آمدید؛ حضور آگاهانه و عاشقانه شما در بدرقه شیر مردان مقاومت و قهرمانان مدافع حرم، حماسه جاودانه‌ای بود که مسیر آینده منطقه و جهان را به وضوح ترسیم کرد.

این حضور بی‌نظیر و تاریخی، عزم همگانی امت اسلام بر ادامه راه شهیدان قدس تا آزادی کامل فلسطین را برای جهانیان آشکار ساخت.

زبان و قلم از شکر وجود و حضور امت بیدار اسلام و بلکه آحاد حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان در اقصی نقاط عالم به ویژه مردمان ولایتمدار استان کرمان عاجز است.

این حضور بدون شک در عقب‌نشینی دشمن با صدای لرزان و چهره وحشت زده از آتش سلاح فرزندان انقلابی موثرتر بود.

شاید تنها راه شکرگزاری ما از حضور شما امت آگاه این باشد که به شهید بزرگوارمان اقتدا کنیم و همچون حاج قاسم عزیز که در مراسم سوگواری برای شهید مدافع حرم محسن حججی به ملت وعده پایان داعش را داد ما هم در سوگ این شهیدان بزرگ بنابه فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی وعده پایان حضور فسادانگیز ارتش متجاوز آمریکا در منطقه را منتظر باشیم و با همه مجاهدان جبهه مقاومت عهد می‌بندیم که تا محو کامل اسرائیل از پا نخواهیم نشست.

اما جان باختن تعدادی از هموطنان و هم استانی‌های عزیزمان به‌دلیل ازدحام جمعیت بی‌سابقه و غیرقابل پیش‌بینی در این پویش عظیم و همچنین عروج ملکوتی عزیزانمان در سانحه هواپیمایی موجبات تاثر و تاسف آحاد ملت ایران و دردمندی مضاعف ما را فراهم کرد، از خدای بزرگ علو درجات آن جانباختگان و تسلی خاطر بازماندگان را مسئلت می‌نمائیم.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از شما مردم حماسه آفرین و تاریخ ساز دیار کریمان؛ تدام راه وحدت بخش سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او، عزت روز افزون شما بزرگواران همراه با خفت، خواری و شکست دشمنان را از خداوند متعال خواهانیم و ان‌شاء‌الله با اجرای منویات امام خامنه‌ای عزیز شاهد جهانی شدن اسلام ناب محمدی (ص) خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن