ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117505
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

جامعه ۱۰۰۰ نفری ورزش و جوانان به دیدار سردار دل‌ها می‌روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در چهارمین جلسه کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در چهارمین جلسه کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره امام شهدا و شهدا به ویژه سردار شهید سپهبد “حاج قاسم سلیمانی”، به کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه‌ی فجر استان اشاره کرد و گفت: پنجمین جلسه کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان با حضور انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان مدیریت برنامه ریزی، بازرسی کل، حقوقی، دیوان محاسبات و با شرکت رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان روز دوشنبه ۳۰ دی ماه، در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می‌شود.

 

رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان به بیان گزارشی از برنامه‌های این اداره کل به مناسبت ایام الله دهه‌ی مبارک فجر پرداخت و تصریح کرد: مسابقات کارکنان دولت یکی از این برنامه هاست که افتتاحیه‌ی آن دوم بهمن ماه انجام می‌شود و تاکنون آمار شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته، ۲۰ درصد رشد داشته و این رقم قابل افزایش است.

پاریزی با تأکید بر اینکه مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها باید به صورت کاملاً ویژه و متفاوت نسبت به مراسمات سال‌های گذشته و حتی رقابت‌های مشابه‌ای که قرار است در کشور برگزار شود، باشد، بیان داشت: ما یک رویداد بزرگ را در پیش داریم، پس این برنامه باید به نحوی برگزار شود که هم در بُعد گرامیداشت سردار رشید اسلام “سپهبد حاج قاسم سلیمانی” و هم در ُبعد مسابقات به ویژه حضور حداکثری شرکت کنندگان و میهمان، شأن و منزلت کار حفظ شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌های دهه فجر، امسال نیز کمیته ورزش و جوانان عنوان برتر ستاد دهه‌ی فجر استان را به خود اختصاص دهد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به المپیاد استانی استعداد‌های برتر و تجلیل از برترین‌های المپیاد استعداد‌های برتر به همراه افتتاح طرحی با محوریت نونهالان و نوجوانان که پایلوت ورزش استان خواهد بود، اشاره کرد و گفت: هم اکنون در حال پیگیری هستیم تا برای این المپیاد، متناسب با شرایط ورزش استان در حوزه قهرمانی به نحوی کار کنیم تا در المپیک ۲۰۲۴ حداقل سه سهمیه از استان کرمان داشته باشیم.

او افزود: برای این کار دنبال پراکندگی برنامه نیستیم، اما تلاش می‌کنیم به نحوی مدیریت شود تا تعداد رشته‌ها محدود، ولی کار به صورت کیفی انجام شود و با یک برنامه ریزی چهار ساله، از بین سنین ۱۲ تا ۱۵ ساله بتوانیم مستعدینی برای رقابت‌های المپیک و کسب سهمیه داشته باشیم.

 

پاریزی به برنامه شاخص این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: تجدید میثاق حداکثری جامعه ورزش و جوانان استان کرمان با سردار شهید سپهبد “حاج قاسم سلیمانی” با هدف گرامیداشت یاد، نام و خاطره این شهید والامقام انجام می‌شود که همراه با پخش زنده‌ی تلویزیونی است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اذعان به انتخابات پیش رو و حساسیت‌های این رویداد از اعضای کارگروه خواست: دقت لازم را داشته باشند تا در برنامه‌های دهه فجر، هیئت‌هایی که کار را به صورت همایشی انجام می‌دهند و جمعیت قابل توجهی شاهد رویداد هستند، از مشارکت کاندیدا‌ها در این برنامه‌ها به دلیل حساسیت‌های ویژه اش جلوگیری شود.

پاریزی خطاب به کارکنان این اداره کل تأکید کرد: کمک کنید اداره کل در تمام برنامه ها، حوزه مالی، نیروی انسانی، نظارت و … بتواند متفاوت ظاهر شود و برای این کار تلاش کنید نیرو‌های اداری و هیئتی ـ ورزشی در کنار هم و در قالب یک تیم، کار ورزش استان را با قوت و قدرت دنبال کنند.

او افزود: مطمئن باشید در این صورت، ظرف یکی، دو سال، ورزش استان به جایگاهی می‌رسد که تمام دستگاه‌ها به ورزش تمکین می‌کنند و این تنها در گرو تعامل، دوستی، کار تیمی و حس خوب به همدیگر است.

پاریزی تصریح کرد: اداره نباید از جایگاه اخلاق فاصله بگیرد، باید همیشه آرامش داشته باشد و از آنجایی که دنیا مزرعه‌ی آخرت است و هرچه بکارید درو می‌کنید، لذا من به شما قول می‌دهم، اداره سالم‌ترین زمان خود را به لحاظ مالی، مسائل اخلاقی و نگاه بدی که دستگاه نظارتی به ما داشتند، طی می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن