ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117536
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۲
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
کی شود دریا به پوز سگ نجس!

کی شود دریا به پوز سگ نجس!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا دو هفته پیش بود که حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در عراق به فیض رفیع شهادت نائل شد. ترور حاج قاسم با دستور مستقیم ترامپ انجام شد. ترامپ پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا دو هفته پیش بود که حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در عراق به فیض رفیع شهادت نائل شد. ترور حاج قاسم با دستور مستقیم ترامپ انجام شد. ترامپ پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی در دروغی آشکار این فرمانده مجاهد را به خرابکاری در عراق و نقشه کشی برای حمله به سفارت آمریکا متهم کرد.

این در حالی بود که شهید سلیمانی برای دیدار با نخست وزیر عراق به این کشور سفر کرده بود و حتی وسایل همراه  این شهید بزرگوار ادعای کثیف رئیس جمهور جنایتکار آمریکا را رد می‌کرد.

سید محمود رضوی یکی از تهیه کنندگان نام آشنای سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به این حادثه تلخ در توئیتی به بازنده و برنده واقعی این ماجرا پرداخت.  رضوی در این توئیت نوشت: «یک نفر به ترامپ (@realDonaldTrump) بفهماند که کسی که باخته و عصبانی است، فحاشی می‌کند نه کسی که برنده شده! رفتار ترامپ بعد از  ترور شهید حاج قاسم سلیمانی رفتار یک بازنده‌ عصبی است نه یک برنده، در حالی که  حاج قاسم برنده شده و به آرزویش رسیده. کی شود دریا به پوز سگ نجس؟»

اشاره جالب تهیه کننده سریال شهرزاد به بازنده شدن ترامپ

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن