ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117568
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
شجاعت و مردم داری دو ویژگی ذاتی سردار سلیمانی

شجاعت و مردم داری دو ویژگی ذاتی سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردارغلامرضا کرمی از همرزمان سردار قاسم سلیمانی در همایش بزرگداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک شخص عشایر زاده بوده که شجاعت و مردم داری وی ناشی از همین موضوع است. او افزود: سردار قاسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردارغلامرضا کرمی از همرزمان سردار قاسم سلیمانی در همایش بزرگداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک شخص عشایر زاده بوده که شجاعت و مردم داری وی ناشی از همین موضوع است.

او افزود: سردار قاسم سلیمانی روحیه جهادی خود را تا آخرین لحظات عمر خود حفظ کرده و طی چهل سال رفاقت با سردار هیچگاه ایشان لباس سپاهی خود را از تن بیرون نیاورد.

سردار کرمی گفت: با توجه به توانایی‌هایی که حاج قاسم وبا تزریق روحیه جهادی توانست لشکر ثارالله را به یکی از قوی‌ترین لشکر‌های کشور تبدیل کند.

او با بیان خاطرات ایشان پرداخت و یادآور شد: سردار سلیمانی شخصی ورزشکار و عشایر زاده بوده و به دلیل قوه و بنیه قوی در سپاه ماندگار شده و همین امر موجب برتری او نسبنت به سایرین شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی سنگ فلسطینیان را با تلاش به موشک تبدیل کرد و باعث شد حزب الله لبنان در برابر اسرائیل مقاومت کند.

او با تاکید براینکه علاوه بر اقتدار و قدرت این سردار سپاه اسلام ایشان دل رئوفی داشته که اندازه آن بی نهایت است گفت: یکی از شئونات عاقبت به خیری رابطه با حکیمی است که خود سکان دار امنیت کشور بوده است.

او در پایان اظهار داشت:امید است قدرت سپاه روز به روز افزایش یافته تا به واسطه آن انتقام خون شهدای این سرزمین از دشمنان ایران اسلامی گرفته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن