ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117573
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید سردار سلیمانی سرباز و شیفته ولایت فقیه بود

شهید سردار سلیمانی سرباز و شیفته ولایت فقیه بود

سردار غلامرضا کرمی امروز(۲۶ دی) در مراسم پاسداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی به دلیل اینکه عشایرزاده بودن دو ویژگی ذاتی شجاعت و مردمی بودن در وجود ایشان نهادینه بود. وی با اشاره به اینکه حاج قاسم هیچ گاه ترس در وجود خود راه نمی داد، افزود: در طول این چهل سال […]

سردار غلامرضا کرمی امروز(۲۶ دی) در مراسم پاسداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی به دلیل اینکه عشایرزاده بودن دو ویژگی ذاتی شجاعت و مردمی بودن در وجود ایشان نهادینه بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم هیچ گاه ترس در وجود خود راه نمی داد، افزود: در طول این چهل سال لباس سپاه را از تن حاج قاسم بیرون نیامد و به دلیل ورزیده و توانا بودنش توانست لشکر ثارالله را در کرمان مستقر و قدرتمند کند.

فرمانده سابق ثارالله کرمان، بیان کرد: نقش شهید سردار سلیمانی در امنیت بسیار حائز اهمیت بود به طوری که امنیت کامل را در بسیاری از مناطق به وجود آورد.

سردار کرمی ذکر کرد: سردار سلیمانی در دوران فرماندهی خود کاری کرد که سنگ های فلسطینی ها تبدیل به موشک شود و حزب الله لبنان را مسلط و مجهز کرد که توانستند در برابر اسراییل بایستند.

وی گفت: در کنار این توانایی‌ها دل رئوف و مخلصی داشت و عاشق اهل بیت بود و فرقی میان اهل شیعه و سنی نمی گذاشت.

فرمانده سابق ثارالله کرمان، بیان کرد: سردار سلیمانی سرباز و شیفته ولایت فقیه بود و ویژگی و شخصیت او در عمل برای همگان مشخص شد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: زمانی که شهید سلیمانی به رئیس جمهور آمریکا گفت که آقای ترامپ قمار باز من حریف شما هستم، ما نگاه مان به نبرد طولانی با حضور ایشان بود اما امروز خون پاک این شهید موجب بیرون انداختن آمریکا از منطقه خواهد شد.

وی ضمن تسلیت هموطنان در سانحه هواپیما مسافربری، یادآور شد: سپاه صادقانه به صحنه آمدند و خبر را به همگام اطلاع دادند، امیدواریم خداوند به خانواده این شهدا صبر دهد و قدرت سپاه روز افزون تر برای مبارزه طولانی با استکبار جهانی کند که بتوانیم خون ریخته شده این شهیدان را از دشمن بگیریم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن