ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117582
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
افتخاری: شهید سلیمانی آبرویش را برای ایران گذاشت تا کشور آسیب نبیند

افتخاری: شهید سلیمانی آبرویش را برای ایران گذاشت تا کشور آسیب نبیند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی گفت: شهید در جایگاه اسلام جایگاه خاصی دارد و او با ویژگی‌های رفتاری خاصی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی گفت: شهید در جایگاه اسلام جایگاه خاصی دارد و او با ویژگی‌های رفتاری خاصی در زندگی‌اش دارد.

وی افزود: شهدا حرکت الهی داشته و هدفمند و آگاهانه انجام وظیفه می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: شهدا در زندگی خود نفس‌شان را زیر پا گذاشتند و در ابتدا در زندگی‌شان شهید می‌شوند و سپس جسم‌شان زیر خاک می‌رود.

افتخاری خاطرنشان کرد: برای شهدا جز خدا همه چیز کوچک است.

وی افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آبرویش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشت تا کشورمان آسیب نبیند ضمن اینکه قدرشناسی ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر مطهر او و همرزمانش باعث شد که دشمنان هم نتوانند منکر واقعیات شوند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: عظمت شهدا و زنده بودن آنها و روزه‌خوری در آخرت به دلیل روح الهی شهید است.

افتخاری گفت: نام حاج قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی افتخارآمیز بوده و شهادت او هم برای کشورمان اقتدار ویژه‌ای به وجود آ‌ورد.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمن را به خوبی به مردم معرفی کنیم، افزود: ابعاد زندگی، سکوت، مجاهدت، شهادت، تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم و به ویژه جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید او را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن