ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117584
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
عزیزی: مسؤولین باید در تفکر جهادی ذوب شوند تا مدیریت‌مان جهادی شود

عزیزی: مسؤولین باید در تفکر جهادی ذوب شوند تا مدیریت‌مان جهادی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش این جبهه با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تنها به نام بردن آنها نیست و نباید فقط به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش این جبهه با عنوان حاج قاسم قهرمان جهانی با تفکر جهادی، گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تنها به نام بردن آنها نیست و نباید فقط به آن اکتفا کرد بلکه باید تلاش کنیم آرمان‌ها و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و آن را محقق کنیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار تفکر جهادی، توحیدی بوده و باید بکوشیم این الگو را بیشتر برای جوانان کشورمان و جهان اسلام معرفی کنیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: خاستگاه تفکر حاج قاسم سلیمانی، تفکر جهادی بوده و در آن خاستگاه رشد کرده به همین دلیل او با اجر معنوی و اخروی که به دلیل اقدامات خاصش توانست موانع نفسانی را پشت‌سر گذاشته و فرمانده دلها شود جهادی شد.

عزیزی گفت: تفکر جهادی با مدیریت جهادی یکسان نیست زیرا اگر مسؤولین در تفکر جهادی ذوب شده باشند آن موقع مدیریت‌مان جهادی خواهد شد.

وی افزود: سردار سلیمانی امید محور مقاومت بوده و نام او پشت دشمنان را به لرزه انداخته بود اما قطعاً بعد از شهادت سردار سلیمانی تفکر او منجر به نابودی استکبار خواهد شد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: نام حاج قاسم سلیمانی موجب رعب و وحشت محور شرارت بوده است و به همین دلیل استکبار جهانی کینه‌ای از وی به دل داشته و در نهایت او را ترور کرد.

عزیزی در پایان گفت: باید حاج قاسم سلیمانی را بیشتر و بهتر به مردم بشناسانیم تا بتوانیم حاج قاسم‌های بیشتری را تربیت کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن