ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117588
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
حسینی: حاج‌قاسم سلیمانی به تنهایی یک امت و سربازی برای وطن بود

حسینی: حاج‌قاسم سلیمانی به تنهایی یک امت و سربازی برای وطن بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی با عنوان حاج‌قاسم سلیمانی قهرمان جهانی با تفکر جهادی گفت: حاج قاسم سلیمانی اگرچه یک روستا زاده بود اما فراتر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (پنج‌شنبه 26 دی) در همایش جبهه جهادگران ایران اسلامی با عنوان حاج‌قاسم سلیمانی قهرمان جهانی با تفکر جهادی گفت: حاج قاسم سلیمانی اگرچه یک روستا زاده بود اما فراتر از مرزهای جغرافیایی بود.

وی گفت: سلیمانی قبل از اینکه وارد سپاه شود، بنایی می‌کرد اما با تلاش، هوش، ذکاوت و اخلاصی که داشت تبدیل به یک چهره جهانی شد.

حسینی با اشاره به اینکه در قرآن آمده که حضرت ابراهیم (ع) به تنهایی یک امت بود گفت: مگر می‌شود یک فرد به تنهایی یک امت شود؟؛ اما تاثیرگذاری که حاج‌قاسم داشت نشان داد که او به تنهایی یک امت بوده است زیرا که همه جا به خصوص مردم سوریه، عراق، پاکستان و هند همه قدردان او بودند.

وی یادآور شد: پس از ترور حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر مطهر او همه دنیا دیدند که مردم خیلی از کشورها یاد و نام او را گرامی‌ داشتند و قدردان حاج قاسم سلیمانی بودند.

وی گفت: خدمات حاج‌قاسم سلیمانی بسیار است؛ او شجاعت داشته و اهل تدبیر بود لذا او فقط یک نظامی نبود بلکه ابعاد مختلفی داشت؛ همه دنیا اعتراف کردند و گفتند که قاسم سلیمانی شخصیتی بزرگ با معیارهای جهانی و سربازی دلاور برای وطن بود؛  نام او در رده بزرگترین نوابغ نظامی جهان است. 

حسینی افزود: درایت و تدبیر حاج‌قاسم سلیمانی و کاری که انجام می‌داد استثنایی بود؛ اینکه او بتواند شخصیتی مثل پوتین را مجاب کند که نیروی هوایی روسیه را تبدیل به نیروی هوایی مقاومت کند و اینکه با یک سفر به کردستان عراق مانع تجزیه عراق شود نشان دهنده ارزشمند بودن او و اقداماتش است. 

وی در ادامه به بعد فرهنگی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: زمانی که من در وزارت ارشاد بودم یکی از کارهایی که دوستان سپاه قدس می‌کردند این بود که هنرمندان و اهالی فرهنگ را از مصر و تونس و لیبی و یمن و کشورهایی که یک خیزش و حرکتی در آنها ایجاد شده بود به ایران می آورد و در ایران جلسات متعدد و بحث های فراوانی صورت می گرفت برنامه‌های آموزشی برای آنها می گذاشت که زمانیکه برمیگردند هرکدام فردی شوند که منادی انقلاب اسلامی شوند.

وی گفت: قاسم سلیمانی می دانست که صرفاً با کار نظامی کار پیش نمی رود پیش نمی رود باید فعالیت رسانه‌ای باشد اینکه اتحادیه رادیو تلویزیونی جهان شگرف نشان می دهد که حاج قاسم سلیمانی یک انسان جامع‌نگر بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن