ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117594
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی در مسجد مقبره تبریز

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی در مسجد مقبره تبریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  مراسم گرامیداشت یاد و خاطره  شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، جانباختگان مراسم تشییع کرمان و شهدای سانحه هوایی با حضور مسئولین استانی، نیرو‌های مسلح مستقر در استان و اقشار مختلف مردم در مسجد مقبره تبریز برگزار شد. سخنران این مراسم، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  مراسم گرامیداشت یاد و خاطره  شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، جانباختگان مراسم تشییع کرمان و شهدای سانحه هوایی با حضور مسئولین استانی، نیرو‌های مسلح مستقر در استان و اقشار مختلف مردم در مسجد مقبره تبریز برگزار شد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام نظری گفت: مجلس مجلس شهداست و در مراسم شهدا باید فرهنگ دینی مان تبیین شود.

او در مورد اعجاز شهدا، که مصداق بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: قیام برای خدا انگیزه‌ای خدایی میخواهد که شهدا آن را در خود دارند و شرط شهید شدن شهید بودن است به گونه‌ای که شهید تمام آرزوهایش را زیر پا گذاشته و تنها برای خدا قیام می‌کند که به آن اعجاز شهید گفته می‌شود.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه باید به زندگی شهدا نگاه کنیم و همان گونه که آن‌ها زندگی کرده‌اند آن را الگوی خود در زندگانی قرار دهیم افزود: بهترین الگو شهید قاسم سلیمانی است و جوانان باید از این شهید الگو گرفته و سبک زندگی ایشان را در زندگی خود به کار گیرند، چون وی شهیدی است که در راه خدا قیام و حرکت کرد و زندگی‌اش نیز الهی بود.

او شهید و شهادت را میزان و شاخص عنوان کرد و افزود: شهیدی که می‌گوید بر سنگ قبرم بنویسید سرباز سلیمانی ببینید چقدر خود را برای خدا عزیز می‌کند و دار و ندار خود را که جان شیرینش است در راه اسلام و مردم تقدیم می‌کند.

حجت الاسلام نظری گفت: شهید سلیمانی همواره بر وحدت شیعه و سنی قدم برداشت تا جایی که توانست محبت اهل بیت را در دل برادران اهل تسنن نیز وارد کند، همچنین این شهید جبهه مقاومت معمای نفس خود را حل کرد و خود را برای خدا خالص گردانید و برای مردم خادم شد خداوند نیز اینگونه با شهادت پاسخش را داد و با آن تشییع بزرگ و عظیم به مردم نشان داد که شهید همواره زنده است، شهیدی که فطرت‌ها را بیدار و عظمت بزرگی آفرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن