ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117598
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
اخلاص عمل؛ ویژگی بارز شهید سلیمانی/ راه حاج قاسم ادامه دارد

اخلاص عمل؛ ویژگی بارز شهید سلیمانی/ راه حاج قاسم ادامه دارد

حجت‌الاسلام جواد صیادی در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه خرم‌آباد که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد نیز در این محفل، افزود: شهید سلیمانی در زمان حیاتش مایه خیر و برکت بود و شهادت سردار سلیمانی همواره آثار و برکات فراوانی در پی دارد. وی اخلاص در […]

حجت‌الاسلام جواد صیادی در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه خرم‌آباد که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد نیز در این محفل، افزود: شهید سلیمانی در زمان حیاتش مایه خیر و برکت بود و شهادت سردار سلیمانی همواره آثار و برکات فراوانی در پی دارد.

وی اخلاص در عمل را مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: ایمان قوی و اخلاص عمل سبب عزت و عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

صیادی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن حمله موشکلی سپاه پاسداران به پایگاه‌ نظامی آمریکا افزود: این اقدام افتخارآمیز سیلی محکمی به آمریکا بود و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

مسؤول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از شهید سلیمانی به‌عنوان شهید مقاومت یاد کرد و یادآور شد: راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت و انتقام سخت از آمریکا تا خارج شدن کامل آنان از منطقه را پیگیر می‌شویم.

وی یادآور شد: معنویت و اخلاص رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا در برابر ۴۰ کشور مقاومت و ایستادگی کنیم و امروز نیز دشمن بداند اخلاص و معنویت رمز موفقیت ما در برابر آنان است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن