ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117600
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
زیارت سردار شهید مقاومت در سرداب حرم امام حسین (ع)

زیارت سردار شهید مقاومت در سرداب حرم امام حسین (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شهادت فرماندهان مقاومت بسیاری از تصاویر و فیلم‌ زبان گویای رشادت‌ها یا خاطرات این شهدای گرانقدر است، شهدایی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران یکی از آن‌ها بود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شهادت فرماندهان مقاومت بسیاری از تصاویر و فیلم‌ زبان گویای رشادت‌ها یا خاطرات این شهدای گرانقدر است، شهدایی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران یکی از آن‌ها بود. فرمانده‌ای که در طرح آزادسازی بسیاری از مناطق حضور داشت و توانست عراق را از وجود تکفیری‌ها پاک کند. 

حضور سردار حاج قاسم سلیمانی را در بسیاری از بقاع متبرکه از جمله زینبیه و حرمین شریفین عراق شاهد بودیم و تصاویر بسیاری از این شهید والامقام منتشر شده است، اما برای نخستین بار تصویری از زیارت سردار آسمانی در سرداب قدیمی حرم سیدالشهدا علیه السلام منتشر شده که در ادامه آن را خواهید دید. 

زیارت سردار شهید مقاومت در سرداب حرم امام حسین (ع)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن