ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117606
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار “حاج قاسم سلیمانی” یک استراتژیست و سیاستمدار بود

سردار “حاج قاسم سلیمانی” یک استراتژیست و سیاستمدار بود

سردار علیجان میرشکار امشب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یادوآره شهدای خشت‌سر شهرستان محمودآباد که در حسینیه این روستا با حضور مسئولان شهرستان، شورا و دهیاری روستا و مردم ولایتمدار خشت‌سر برگزار شد، اظهار کرد: قاسم سلیمانی فقط در میدان نبود، او یک طراح میدانی، یک استراتژیست و سیاستمدار بوده است. وی […]

سردار علیجان میرشکار امشب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یادوآره شهدای خشت‌سر شهرستان محمودآباد که در حسینیه این روستا با حضور مسئولان شهرستان، شورا و دهیاری روستا و مردم ولایتمدار خشت‌سر برگزار شد، اظهار کرد: قاسم سلیمانی فقط در میدان نبود، او یک طراح میدانی، یک استراتژیست و سیاستمدار بوده است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی در مسائل سیاسی دارای فهم عمیق سیاسی بودند چراکه یک نظامی اگر فهم سیاسی نداشته باشد، موفق نمی‌شود.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر امروز سردار سلیمانی را به عنوان سیدالشهدای جبهه مقاومت معرفی می‌کنیم و اگر امروز جهان در برابر قاسم سلیمانی سر تعظیم فرود می‌آورد به‌خاطر تفکر او و خصوصیاتش که خود را با تدبیری متفاوت متعلق به عالمیان دانسته است.

میرشکار با اشاره به اینکه وقتی جمهوری اسلامی شکل گرفت و زمانی که میخواستیم به عنوان الگو آن را معرفی کنیم، استکبار غرب و شرق در برابر ما ایستادند، گفت: استکبار جهانی فتنه‌های مختلفی را رقم زدند که یکی ازحلقه‌های زنجیره‌ای آن‌ها جنگ ۸ ساله بود و جوانان و مردمان ما در برابر این توطئه ایستاده و ۸ سال مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه این ایستادگی در برابر استکبار در دوران ۸ سال دفاع مقدس باعث شد فقط در مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید داده تا این جنگ پیروز شود، افزود: شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن ما یک هدف را دنبال می‌کردند و آن هدف به گفته امام (ره) اسلام نابی است و خواهد بود که ایشان از قرآن و اهل بیت بیان داشتند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مبارزه حضرت امام از سال ۴۲ که شروع شد، ایشان شاه را دشمن اصلی اعلام نکرده و دشمن اصلی را استکبار جهانی و صهیونیست با دو دیدگاه شرق و غرب بر کره زمین دانستند.

میرشکار بیان کرد: امام شاه را مهره استکبار معرفی کرده است نه دشمن اصلی چراکه وقتی استکبار خواست در مقابل شرق به عنوان قدرت برتر قرار گیرد، غده‌ای را با نام صهیونیست و با هدف چپاول منابع زیر زمینی و رو زمینی خاور میانه مستقر کرده است.

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و انتقام سخت که از سوی مقام معظم رهبری بین شد، عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند انتقام سخت با زدن یک پایگاه آمریکایی گرفته نمی‌شود بلکه این فقط یک سیلی بود و در واقع انتقام سخت قطع پای آمریکا و استکبار جهانی از خاورمیانه است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروزه دشمن نفوذ در نظام جمهوری اسلامی و بی‌ثبانی اسلامی را هدف خود در کشور ما قرار داده است بنابراین باید در برابر استکبار ایستاده و جمهوری اسلامی یقینا انتقام خواهند گرفت اما این انتقام باید با برنامه‌ریزی درست انجام شود.

میرشکار یادآور شد: این انتقام محقق نمی‌شود مگر اینکه تمامی نهادهای ما همدل و هماهنگ با سعه صدر انتقام بگیرند و نمونه آن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن