ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117621
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۵:۴۰
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا توان مقابله با قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را ندارد

آمریکا توان مقابله با قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را ندارد

عباس مقتدایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأثیر حضور حماسه‌ای مردم در مراسم تشییع شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در تحقیر شدن آمریکا، اظهار داشت:‌ با حضور حماسه‌ای مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، تحقیر ایالات متحده آمریکا به بالاترین سطح خود رسید، ابرقدرتی […]

عباس مقتدایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأثیر حضور حماسه‌ای مردم در مراسم تشییع شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در تحقیر شدن آمریکا، اظهار داشت:‌ با حضور حماسه‌ای مردم در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، تحقیر ایالات متحده آمریکا به بالاترین سطح خود رسید، ابرقدرتی که مدعی بود بالاترین جنگ افرازهای نظامی را دارد و هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد که عملا گرفتار برنامه ریزی بسیار دقیق سپاه پاسداران شد.

وی ادامه داد:‌ سپاه براساس مقررات بین‌الملل، حقوق بین‌الملل و فصل ششم و هفتم منشور ملل متحد، اقدام عالی انجام داد که این اقدام مصوبه شورای عالی امنیت ملی و همچنین مجلس شورای اسلامی ایران بود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ آمریکا در جریان ترور سپهبد ایرانی حاج قاسم سلیمانی، بیشترین میزان خسارت افکار عمومی را متحمل شده است، اینک آمریکا نمی تواند پیامدهای حاصل از خطای راهبردی خود را جبران کند و هیمنه ایالات متحده آمریکا بیش از گذشته درهم ریخته است و آثار این رفتار ایران با آمریکا، در دهه آینده بطور کامل متبلور خواهد شد.

وی بیان کرد:‌ همانگونه که پس از جنگ جهانی دوم، انگلستان دچار افول شد و دیگر نتوانست یک ابرقدرت چندبعدی باشد، آمریکا نیز در این مقطع زمانی روند افول و خارج شدن از یک ابرقدرت چند بعدی را تجربه می کند. بنظر می رسد کشورهایی نظیر چین، ژاپن، روسیه، هند، کره جنوبی، مالزی، و قدرت های اقتصادی دیگر، از این امر استقبال کرده اند و در ماه های آینده قدرت اقتصادی ایران افزایش پیدا می کند و اقدامات نظامی انجام شده بر ضد آمریکا، بر ارتقای جایگاه پول ملی ایران و نفوذ منطقه ای کشورمان،‌ اثر مثبت خواهد داشت، به ویژه پس از شکل گیری مجلس جدید، روند برنامه ریزی‌های دقیق تر برای رفاه و آسایش ملت انجام می شود.

مقتدایی اظهار داشت:‌ مجلس آینده در زمینه مبارزه با فساد همگام و پیشروتر از قوه قضائیه عمل خواهد کرد و به نظر می رسد همکاری های درون نظام در جهت تأمین منافع حداکثری مردم، درحال برنامه ریزی است، به همین جهت می توان سال 99 را سال خودیابی نظام اسلامی در برابر نظام سلطه قلمداد کرد.

وی افزود:‌ معتقدم تحقیر آمریکا، سبب شده است تا همسایگان ایران متوجه خطاهای راهبردی خود در همکاری با آمریکا شوند و این مقابله نظامی ایران با آمریکا زمینه مهیاتری برای ارتباط با کشورهای همسایه پدید آورده است و اکنون وزارت امور خارجه باید بداند که دوران قبل از حمله موشکی به آمریکا و پس از حمله، دو مقطع زمانی متفاوت بود که این موضوع نقطه عطف ارتباط با کشورهای دیگر است و از همین ظرفیت عظیم باید برای تأمین منافع بیشتر کشور و مهیاتر کردن ابعاد اقتصادی بهره بگیرد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ البته ملت نیز باید بدانند که حمایت های افکار عمومی ایران موجب شده است تا کشورهای غربی تلاش کنند از طریق جوسازی‌های رسانه ای شکست خود را لاپوشانی کنند.

وی یادآور شد: حضور سفیر انگلستان بر خلاف موازین بین المللی در تجمعی غیرقانونی نشانه استیصال و درماندگی تفکر لیبرال دموکراسی غربی است که در مواجه با نظام اسلامی و فرهنگ ایرانی اسلامی شکست خورده است.

مقتدایی در پایان اظهار داشت: کاملا واضح است آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی دیگر توان مقابله با قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را ندارند و این تنها یکی از برکات حضور میلیونی مردم و خون شهید قاسم سلیمانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن