ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117627
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۶:۰۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): سپهبد شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت زهرا(س) بود

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): سپهبد شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت زهرا(س) بود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یادواره 23 شهید مسجد فاطمیه رشت با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) اظهار داشت: دوستی و محبت داشتن به حضرت فاطمه(س) انسان را […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یادواره 23 شهید مسجد فاطمیه رشت با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) اظهار داشت: دوستی و محبت داشتن به حضرت فاطمه(س) انسان را در دنیا و آخرت نجات می‌دهد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه سانحه سقوط هواپیما نباید باعث بی‌حرمتی به سردار سلیمانی شود گفت: کسانی مانند ترامپ که از این حرکات شنیع یعنی بی‌حرمتی به عکس سردار سلیمانی دفاع می‌کنند از این قضیه فرصتی برای حمله به سپاه ایجاد کردند اما مردم ایران بصیر و فهیم هستند‌.

وی با اشاره به اینکه سپاهیان همواره در تمام صحنه‌ها حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند افزود: مشخص است که چه کسانی نسبت به این نهاد مقدس توطئه و بی‌احترامی می‌کنند اما بدانید ما همواره در معرض امتحان هستیم تا مشخص شود در حوادث مختلف چگونه به وظایف خود عمل می‌کنیم.

ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی جنایت جنگی علیه نهاد رسمی دفاعی کشور استفیلم‌های کوتاه با محوریت زندگی و شهادت سردار سلیمانی ساخته می‌شوددیوان کیفری بین‌المللی از رسیدگی به پرونده جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی طفره رفت

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه سوره حجرات به این قضیه اشاره دارد که انسان‌ها در صورت تلاش کردن به کرامت می‌رسند تصریح کرد: کرامت یعنی انسان طوری خود را تربیت کند که به ایثار برسد و نسبت به دیگران بخشندگی داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرق بین مکارم و محاسن گفت: طبق بیان امام علی(ع) مکارم از محاسن بالاتر است و در کرامت انسان نفس خود را تربیت می‌کند و رسیدگی به وضعیت دیگران را به خود ترجیح می‌دهد.

وی به دعای پیامبران و اهل بیت(ع) در حق انسان‌ها جهت قرار گرفتن در مسیر درست اشاره کرد و بیان داشت: انسان با کرامت در مسیر دنیا نخواهد بود و قلب سلیم دارد اهل توکل، عبادت، محبت و ادب است و نقش تعلیمی و تربیتی دارد.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه کسانی که خود را نشناسند هرگز به کرامت نمی‌رسند تصریح کرد: اگر انسان نسبت به خودش جاهل باشد نسبت به دیگران جاهل‌تر خواهد بود و نه خودش و نه دیگران از او خیری نخواهند برد.

وی مهم‌ترین ادب را در ارتباط با خدا دانست و گفت: بالاترین مرتبه ادب را در وجود حضرت زهرا(س) می‌بینیم و فرق بین راضیه و مرضیه این است که راضیه رضایت از طرف انسان نسبت به خداوند و مرضیه رضایت خداوند از انسان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: انسان‌هایی که راضیه و مرضیه هستند به بلا و سختی مبتلا می‌شوند اما این بلاها بر اساس محبت به خدا است و خداوند بندگان محبوب خود را غرق در بلا می‌کند و زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه(س) اینگونه بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه حضرت زهرا(س) و شهدا در قیامت هر کسی را که بخواهند شفاعت می‌کنند عنوان کرد: بزرگترین درس شهدا به ما کرامت است و البته کسانی مورد شفاعت قرار می‌گیرند که زمینه آن را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کرامت روزی بزرگی است که خداوند به برخی از بندگان خود می‌دهد بیان کرد: افراد با کرامت نسبت به خطاهای دیگران گذشت دارند و می‌خواهند قلب و عقلشان حیات پیدا کند و خداوند به بندگی آنان افتخار می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر کسی از خدا بترسد دیگر از چیزی هراس ندارد و امام(ره) می‌فرمود اگر هیچ جا برای من وجود نداشته باشد و تنها بمانم ندای حق‌طلبی خود را اعلام می‌کنم و به رسالت خود جامه عمل می‌پوشانم.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه وقتی انسان تقوا داشته باشد به‌راحتی مقابل مستکبران می‌ایستد و با آنان مقابله می‌کند افزود: سردار سلیمانی تربیت یافته امام خمینی(ره) و حضرت زهرا(س) است و او در این مکتب بهترین درس را آموخت و به‌معنای واقعی کلمه اهل توکل بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه حاج قاسم یکی از چند چهره امنیتی در سطح بین‌الملل بود گفت: سردار سلیمانی اخلاص و ایمان داشت و اخلاص برترین رستگاری است و این خصیصه به هر کسی داده نمی‌شود بلکه تنها به بندگان محبوب خداوند اعطا می‌شود و معلم او خدا بود.

وی بیان داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی دنیا متحول شد و مردم دنبال خون‌خواهی او هستند و در بیش از 400 شهر دنیا برای ایشان مجلس یادبود گرفتند و از عظمت و عشق او به حق و از محبت ادب، اخلاص و شجاعتش گفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن