ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117629
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۶:۱۴
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
ویژه برنامه "با ولایت تا شهادت" در کرمان به روایت تصویر

ویژه برنامه "با ولایت تا شهادت" در کرمان به روایت تصویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(ع) ویژه برنامه “با ولایت تا شهادت” شامگاه پنجشنبه با حضور محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار کرمان برگزار شد. در این مراسم […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(ع) ویژه برنامه “با ولایت تا شهادت” شامگاه پنجشنبه با حضور محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار کرمان برگزار شد.

در این مراسم که به همت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌(ع) ده‌زیار و در یادبود سرباز ولایت، فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد جوانان هیئتی با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی عزاداری کردند.

حجت‌الاسلام سید‌محمد خوشرو در این مراسم با بیان اینکه انسان دو نوع تولد دارد اظهار‌ داشت: یک تولد، تولد شناسنامه‌ای و تولد دیگر تولد شخصیتی انسان است.

تاکید ویژه سپهبد سلیمانی قبل از شهادت بر عزاداری دهه دوم فاطمیه در “بیت‌الزهرا (س)”شهید یوسف‌الهی که بود که ‌حاج قاسم سلیمانی گفت “دوست دارم ‌من را در کنار او به خاک بسپارید‌”فاطمیه نیامده کرمان عزادار شد / امسال دیگر حاج قاسمی نیست تا مقابل در بیت‌الزهرا (س) بایستد

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تولد شخصیتی این انسان بزرگ است گفت: این همه شکوهی را که در آیین تشییع این سردار بزرگ دیدیم در تاریخ برای یک فرمانده نظامی دیده نشده بود.

سخنران ویژه برنامه “با ولایت تا شهادت” با بیان اینکه همه حاج قاسم را می‌شناختند اما با این شهادت جانسوز اتصال ویژه‌ای با این سردار بزرگ پیدا کردند گفت: شهادت حاج قاسم اتحاد احزاب، دسته‌ها و گروه‌ها را به‌دنبال داشت و هر چه مراسم برای این سردار بزرگ جهان اسلام بگیریم کم است.

وی با اشاره به اینکه در حدیث آمده است هر کس حضرت فاطمه‌(س) را درک کند شب قدر را درک کرده است خاطر‌نشان کرد: حضرت زهرا(ع) مدافع ولایت و امام زمانش بود و باید ببینیم ما تا چه اندازه مدافع ولایت و امام زمانمان هستیم.

خوشرو با تاکید بر اینکه باید حواسمان را باید بیشتر جمع کنیم گفت: هدف ما و امام زمان‌(عج) با هم فرق می‌کند و متاسفانه امام زمان‌(عج) امروز در جامعه غریب و دارای غربت است.

وی با بیان ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، وی را سرباز ولایت و ادامه دهنده راه حضرت زهرا(ع) عنوان کرد و افزود: حاج قاسم در تمام این مدت با توجه به اینکه سردار دل‌ها بود و قلوب مردم را تسخیر کرده بود اما خودش را سرباز به معنای واقعی ولایت می‌دانست.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حاج قاسم انسانی بود که تمام عمر خود را در راه حفظ اسلام صرف کرد و شهادتش هم در همین راه بود اظهار داشت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمنان “اشداء على الکفار” و مانند کوه استوار، خستگی‌ناپذیر و مبارزی سخت بود اما این شهید بزرگوار در برابر مردم “رحماء بینهم” بود.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر سردار سلیمانی احترام بیش از حد به پدر و مادر بود و هیچ کس به جایی نرسید مگر با احترام به پدر و مادر تصریح کرد: امام(ره) انقلابی را به‌وجود آورد که در بستر آن چنین شهدا و انسان‌های بزرگی تربیت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم ویژه برنامه با ولایت تا شهادت در روستای ده‌زیار کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله پخش کلیپ و مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) عادل رضایی همراه بود.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا ,

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , حضرت زهرا ,

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن