ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117631
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۶:۳۷
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات قوی‌ترین مردان استان تهران جام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» در پیشوا به روایت تصویر

مسابقات قوی‌ترین مردان استان تهران جام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» در پیشوا به روایت تصویر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، مسابقات پرورش اندام قوی‌ترین مردان استان تهران به همّت هیئت پرورش اندام استان تهران و پیشوا و شهرداری پیشوا با حضور مسئولان و اساتید این رشته و حضور 200 ورزشکار برگزار شد. حسین عباسی در حاشیه […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، مسابقات پرورش اندام قوی‌ترین مردان استان تهران به همّت هیئت پرورش اندام استان تهران و پیشوا و شهرداری پیشوا با حضور مسئولان و اساتید این رشته و حضور 200 ورزشکار برگزار شد.

حسین عباسی در حاشیه تقدیر از برترین‌های این مسابقات اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور میزبان مسابقات قوی‌ترین مردان در 4 رده سنی نوجوان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بودیم.

وی ادامه داد: ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ورزش شهرستان وجود دارد و با توجه به امکانات خوب شهرستان و استقبال شهروندان توقع است سایر هیئت‌های ورزشی استان نسبت به میزبانی مسابقات استانی و کشوری در پیشوا همکاری داشته باشند.

65 ورزشکار در مسابقات قویترین مردان ایران به میزبانی استان البرز شرکت کردندسومین دوره مسابقات قویترین مردان شمال کشور در گرگان برگزار شدقویترین مردان ایران در کرمانشاه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: حضور ورزشکاران و قهرمانانی از شهرستان‌های استان تهران و شهرستان‌های سایر استان‌های کشور نشان از میزبانی شایسته و کمیّت و کیفیت بالای مسابقات دارد.

عباسی با اشاره به اهمیت ورزش تصریح کرد: ورزش اهمیت ویژه‌ای بین مردم دارد و در حوزه‌های اجتماعی اثرات مطلوبی دارد که برگزاری این نوع مسابقات می‌تواند بین جوانان انگیزه و رغبت ایجاد کند و آن‌ها را به سمت ورزش سوق دهد و بسیار مؤثر است و به همین لحاظ از این نوع مسابقات استقبال و حمایت می‌کنیم.

گزارش از احمد شوری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن