ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم » شهید حججی
  • شناسه : 117635
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۶:۵۹
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر شهید «قاسم سلیمانی» برای دانش‌آموزان تبیین شود

تفکر شهید «قاسم سلیمانی» برای دانش‌آموزان تبیین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد عبدالله‌زاده صبح امروز در آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی علمدار مقاوت  بود و در راه امنیت کشور و منطقه گام‌های بزرگ و ارزنده‌ای برداشته است. مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دیر با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد عبدالله‌زاده صبح امروز در آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی علمدار مقاوت  بود و در راه امنیت کشور و منطقه گام‌های بزرگ و ارزنده‌ای برداشته است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دیر با بیان اینکه محور زندگی شهید سلیمانی خدا بود، بیان کرد: قطعا ایشان بیش از 40 سال در کشتی عاشورا و انقلاب خدمت و با دشمنان پیکار کرد و به شهادت رسید و ما آموزش‌و‌پرورش و شما دانش‌آموزان باید در تبیین این موضوعات گام‌های ارزنده و ارزشمندی برداریم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها در مدارس سراسر شهرستان دیر، ادامه داد: نوجوانان و جوانان باید سردار سپهبد شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و از همین مسیر مدارس هست که می‌توانیم چنین بزرگانی امثال شهید حججی و سردار سلیمانی که تمام وجود و افکار و اعتقادتشان در مدرسه شکل گرفت را تربیت کنیم.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم چنین فرزندانی تربیت و تقدیم این انقلاب و میهن بزرگ کنیم، افزود: شهید سلیمانی نماد غیرت، عزت و هوش ایرانی است و ما او می‌بالیم و قطعا باید این نمادها در کتاب‌های درسی جای خود را پیدا کنند که امیدواریم این مسیر باز شود تا دانش‌آموزان ما چنین الگوهایی را در جلوی خود قرار دهند.

راه شهید سلیمانی ادامه دارد

 امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه انتظار شهادت نشانه ایمان است، گفت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت،حذف و ترور حاج قاسم سلیمانی می‌تواند پرونده مقاومت، انقلاب و مبارزه با آمریکا را ببندد و خاتمه بدهد اما این راه ادامه دارد و سرداران بزرگی همچون سردار قاآنی و همه مردم ایران و شما دانش‌آموزان و فرهنگیان راه این شهید والامقام را ادامه خواهید داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی با تأکید بر اینکه دشمن و اهداف مبارزه حاج قاسم را باید بشناسیم، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم سپهید شهید سلیمانی و سایر هم‌رزمانش را درست بشناسیم باید بدانیم آمریکایی‌ها در منطقه چه توطئه بزرگی داشتند، آن وقت به بزرگی خدمت این سردار رشید اسلام به اسلام، ایران و جبهه مقاومت پی می‌بریم.

وی یادآور شد: هدف اصلی دشمن مبارزه با اسلام بود و بعد از آن مبارزه با انقلاب اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار تفکر اسلامی در دنیای امروز و سپس مبارزه با مقاومت به‌عنوان تنها راهبرد برای دفاع از اسلام و مبارزه با تفکرات مادی و در مقابل اسلام بود.

امام جمعه موقت بندر دیر تأکید کرد: هدف آمریکایی‌ها به ایجاد درگیری بین کشورهای اسلامی، به خطر انداختن امنیت منطقه، تجزیه کشورهای اسلامی و تخریب اماکن مقدسه و مراقد ائمه اطهار و بزرگان و ایجاد وحشت بین مردم، قتل ،غارت، تجاوز  بود و از همه مهم‌تر اینکه به اسم اسلام و دین برای بدنام کردن اسلام و مسلمین و دین به صحنه آمدند.

وی اظهار کرد: همان طوری که حیات حاج قاسم خدمت بزرگی به اسلام کرد، شهادت او هم بزرگ بود و دستاوردهای بزرگی برای اسلام و ایران و جبهه مقاومت داشت.

بحرانی افزود: دشمن با این شهادت به دنیال ایجاد اختلاف بین ایران و عراق بود اما جبهه مقاومت با هم یکی و متحد شدند و انسجام ملی بی‌سابقه‌ای درون کشور به وجود آمد و همه این مصیبت را مصیبت خود می‌دانستند و از مقاومت حمایت و آمریکا را محکوم کردند و مصوبات تاریخی نیز در مجلس ایران و عراق رخ داد و حتی مجلس خود آمریکا هم مصوبه‌ای برای محدودیت کردن اختیارات  جنگی رئیس‌جمهور آمریکا تصویب کرد.

امام جمعه موقت دیر گفت: نه گفتن به مذاکره، شناخت دشمن و نفرت عمومی در منطقه و جهان علیه آمریکا به وجود آمد که همه این‌ها دستاوردهای بزرگ شهادت حاج قاسم سلیمانی بود و این شهید به‌خاطر اخلاص، فداکاری و ولایت‌مداری‌اش به این مقام والا رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن