ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117644
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۷:۵۶
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود

بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در برنامه بزرگداشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود حضور یافت. این برنامه به همت معاونت استانداری سمنان و فرمانداری ویژه شاهرود، اداره ورزش و جوانان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در برنامه بزرگداشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود حضور یافت.

این برنامه به همت معاونت استانداری سمنان و فرمانداری ویژه شاهرود، اداره ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی شهرستان شاهرود و با حضور جمع کثیری از کهن‌کسوتان، پیشکسوتان و اقشار مختلف مردم در ورزشخانه باستانی ابوالفضل (ع) شاهرود برگزار شد.

اجرای مداحی، حرکات آیینی و ورزشی رشته باستانی، بیان سروده‌هایی در وصف سردار سلیمانی، تجلیل از پیشکسوتان و …. از برنامه‌های برگزارشده در این آیین ارزشمند ورزشی و معنوی بود.

اعطای شال ویژه حامی و مروج ورزش باستانی از سوی فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در برنامه معنوی، ورزشی بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود به پاس تلاش پیگیر در گسترش این رشته ورزشی در استان سمنان نیز انجام شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن