ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117660
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید کردن سردار سلیمانی یکی از نتایج برجام است

شهید کردن سردار سلیمانی یکی از نتایج برجام است

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را خط قرمز و فصل‌الخطاب انقلاب دانست و اظهار کرد: کسانی که با فرمایشات مقام معظم رهبری مخالفت می‌کنند از سوی ملت ایران تنبیه خواهند شد. وی یکی از نتایج شوم برجام را به […]

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را خط قرمز و فصل‌الخطاب انقلاب دانست و اظهار کرد: کسانی که با فرمایشات مقام معظم رهبری مخالفت می‌کنند از سوی ملت ایران تنبیه خواهند شد.

وی یکی از نتایج شوم برجام را به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: باید برای برجام مجلس عزا بگیریم و لباس سیاه بر تن کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان‌دهنده عمق علاقمندی مردم به خادمان خود است، گفت: سردار سلیمانی خود را فدای دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه کرد و مردم اخلاص او را باور داشتند.

امام جمعه رشت با اشاره به گذشته چهار دهه از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، یادآور شد: مقام معظم رهبری سکاندار کشتی انقلاب در طوفان هجمه‌های دشمنان است و لذا ملت ایران به ویژه رسانه‌های متعهد و انقلابی باید به تبیین فرمایشات رهبری بپردازند و از ایشان حمایت کنند.

وی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از مردم را سخت و اندوه‌بار دانست و اضافه کرد: این اتفاق محبوبیت سپاه در دل مردم را هیچگاه کم نمی‌کند، زیرا سپاه یک نهاد مردمی و مایه اقتدار اسلام و انقلاب است و روز به روز بر محبوبیتش در نزد مردم افزوده می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی، سپاه پاسداران را حامی جبهه مقاومت دانست و گفت: به شهادت رساندن سردار سلیمانی با حضور مستقیم آمریکا یک افتخار برای سپاه است. همچنین سپاه برای نخستین‌بار یک پایگاه آمریکایی را در هم کوبید و به دشمن سیلی زد.

وی با اشاره به خوی استکباری آمریکا و اروپا، خاطرنشان کرد:‌ در طول چهل سال گذشته با انواع و اقسام دشمنی‌های استکبار جهانی مواجه شدیم و اکنون نیز به کمک آنان نیاز نداریم. البته با روابط خارجی مخالف نیستیم، اما نباید منافع کشور را به سیاست خارجه گره بزنیم، زیرا دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن استقلال جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار اخراج سفیر خبیث انگلیس از ایران شد و عنوان کرد: همانگونه که لانه جاسوسی آمریکا را تعطیل کردیم، خواهان رابطه دیپلماتیک با انگلیس نیز نیستیم و شعار «مرگ بر انگلیس» ملت بلند است.

وی با تاکید بر لزوم حفط وحدت و اتحاد و انسجام ملت، یادآور شد:‌ باید در رنج‌ها و سختی‌ها همدرد هم باشیم؛ نه اینکه تفرقه‌انگیزی و ایجاد اختلاف در جامعه کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تربیت اسلامی بر تربیت توام جسم و روح تاکید دارد، اظهار کرد: والدین باید در تربیت فرزندان انسان‌سازی را مد نظر قرار دهند و از تشویق و تنبیه گفتاری و رفتاری استفاده کنند.

آیت‌الله فلاحتی از والدین خواست در تربیت از محبت و مهربانی و زبان لین استفاده کنند و گفت: والدین الگوی عملی تربیت فرزندان باشند و تنها به تنبیه و تشویق در زبان اکتفا نکنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن