ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117679
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
  • 538 بازدید
  • ارسال توسط :
فتنه اخیر در ایران و عراق هدف مشترکی را دنبال می‌کرد

فتنه اخیر در ایران و عراق هدف مشترکی را دنبال می‌کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: عمل کردن به تقوا گره گشای کارهاست و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: عمل کردن به تقوا گره گشای کارهاست و رزق و روزی برای بندگان خداوند می آورد از آن جایی که فکرش را نخواهی کرد.

وی افزود: شهادت ام ابیها سلام الله علیها و شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانشان را به همه ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

صفایی اظهار کرد: در حقیقت ایران بزرگ در شهادت این مرد بزرگ به سوگ نشسته است و یاد و خاطره این سردار رشید اسلام باید برای همیشه گرامی داشته شود، این قدرشناسی تنها منحصر به شهرهای بزرگ کشور نبود و در اقصی نقاط کشورمان و نیز در دنیا شهادت این سردار بزرگ اسلام گرامی داشته شد.

امام جمعه موقت گچساران گفت: دشمنان خیلی تلاش کرده و می‌کنند تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند و هنوز که هنوز است برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان سعودی و امارات هم‌پیمان آمریکای خبیث هستند و دشمن دهها سال است که بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کرده است.

وی افزود: اما شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس این دو یار دیرین امام (ره) و رهبری و انقلاب اسلامی، فضایی ایجاد کرده که همه آمدند و شهر به شهر تشییع باشکویی برگزار شد و موجب اتحاد و انسجام بین امت های اسلامی شد چرا که دعوت به اتحاد دستور صریح قرآن کریم است.

صفایی ابراز کرد: یادمان نرفته است که فتنه امسال در ایران و عراق چه اهدافی را دنبال می‌کرد و خون این دو شهید بزرگ اسلام اتحادی بس بزرگ برای عراق و ایران و امت‌های اسلامی ایجاد کرد که باید این موهبت الهی را قدر بدانیم و پاس بداریم.

امام جمعه موقت گچساران گفت: بترسیم از آن روزی که دو دستگی و چند دستگی ایجاد شود و متاسفانه برخی‌ها نگذاشتند و این حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را برکام ملت تلخ کردند و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی فرزندان غیور این مرز بوم((عین الاسد)) یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکایی در منطقه را آماج موشک قرار دادند.

وی افزود: موشک های نقطه زن کار آمریکایی ها را یکسره کرد که تاکنون کشوری جرات اینکار را نداشت و جرات هم نکردند که پاسخی بدهند که باید به سپاه مقدر کشورمان درود فرستاد، وقتی این حادثه سانحه هوایی رخ داد ابهاماتی داشت و هنوز هم دارد اما فرمانده  هوافضای سپاه شجاعانه مسئولیت را برعهده گرفتند.

صفایی ادامه داد: آن موضوعی که اعتماد ایجاد می‌کند راست گویی با ملت است و بعد از آن هم سردار سلامی در مجلس شورای اسلامی مطالب را بیان کردند و ما همه به این سپاه مقدر و بزرگ افتخار می‌کنیم و حضرت امام راحل فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و واقعا هم معلوم شد.

امام جمعه موقت گچساران گفت: بنابراین این حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کام ملت را تلخ کرد و امیدواریم که خداوند متعال شر این آمریکای خبیث را به خودشان بازگرداند و باید توجه داشت که این افرادی که در همین هواپیما از اوکراین آمده بودند همان هایی بودند که برای مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی آمده بودند و یکی از وسایلی که در این حادثه سالم باقی مانده بود پرچم امام حسین علیه السلام بود.

وی افزود: این عزیزان برای ادای احترام به مقام شهید سلیمانی و همرزمانشان این مشکلات را به جان خریده بودند و یاد وخاطره همه این عزیزان را گرامی می داریم.

صفایی  عنوان کرد: این روزها دشمن حمله به سپاه پاسداران را در برنامه قرار داده است که باید ملت هوشیار باشند، دشمن بداند که خون حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خواهد جوشید و آمریکای جنایتکار را از غرب آسیا اخراج خواهد کرد.

امام جمعه موقت گچساران گفت: عده ای در مقابل دانشگاهی در تهران جمع شده بودند و توهین به تصویر حاج قاسم سلیمانی کردند و باید گفت که چقدر برخی ها نمک نشناس هستند در حالی که خبرنگار اسپانیایی گفت من تشکر می‌کنم از سردار سلیمانی که داعش را نابود کرد و پای داعش را قطع کرد که به اسپانیا نرسد، اما این ها در واقع به خودشان پا زدند.

وی افزود: حادثه ای سیل که در سیستان و بلوچستان به وقوع پیوسته است دست یاری به سوی ملت بزرگ بلند شده است در حالی که در سال‌های گذشته شهید سردار سلیمانی در این حوادث مشابه پیشقدم بودند.

صفایی افزود: نماینده ولی فقیه در استانمان تغییر و حضرت آیت الله ملک حسینی استعفا کردند و مقام معظم رهبری نیز طی یک پیامی حجت الاسلام سید نصیر حسینی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج انتخاب کردندکه از طرف مردم شریف گچساران به این بزرگوار تبریک عرض می کنیم و از زحمات آیت الله ملک حسینی هم قدردانی می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن