ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 117686
  • ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
رفراندوم میلیونی در حمایت از گفتمان مقاومت

رفراندوم میلیونی در حمایت از گفتمان مقاومت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: حضور میلیونی و جهانی مردم در مراسم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حقیقت دفاع از گفتمان مقاومت بود و این حضور به معنای یک رفراندوم برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: حضور میلیونی و جهانی مردم در مراسم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حقیقت دفاع از گفتمان مقاومت بود و این حضور به معنای یک رفراندوم برای کشور در پیش چشم جهانیان بود.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب اهل عالم شد، خاطرنشان کرد: مرد اول جبهه مقاومت علیرغم مخالفت‌های سایرین همیشه در خط اول نبرد حضور داشت و همین حضور شجاعانه و مقتدرانه در میدان عمل بود که حقانیت را برای مردم جهان روشن ساخت.

وی با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی خوی استکباری غرب و تروریست بودن آن را برای دنیا روشن ساخت، متذکر شد: آزادگان جهان در برابر شهادت سپهبد سلمیانی واکنش نشان دادند و این جنایت آمریکا ابهت، حقانیت و  قدرت جبهه مقاومت را به رخ جهان به‌ ویژه کشورهای مستکبر جهان کشید.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه توطئه‌های دشمن تمام‌شدنی نیست، تصریح کرد: دشمنان همیشه به دنبال توطئه و ضربه زدن به نظام و کشور هستند، بارها از توطئه‌های منافقین، خودفروخته‌ها، سلطنت‌طلب‌ها سخن گفتیم کسی توجهی نکرد، مگر حتما باید حوادثی تلخ در این کشور به وجود بیاید و نیروهای ارزشی کشور متهم شوند تا ما متوجه عمق حضور دشمنان داخلی و خارجی شویم.

وی تشریح کرد: فرزندان غیور ایران اسلامی، شجاعانه اشتباه خود را پذیرفتند و تأخیر در اعلام این پذیرش امری طبیعی بود و زمانی که قطعیت آن مشخص شد شجاعانه و مقتدرانه اشتباه خود را پذیرفتند و در برابر ملت ایران به‌ صراحت اعلام کردند که در برابر مردم و قانون گردن ما از مو هم باریک‌تر است.

باقریان با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و جان باختن هم‌وطنان ما در این حادثه اظهار کرد: فارغ از این موضوع باید علت پرواز هواپیمایی مسافربری در شرایط جنگی معلوم و به‌طور شفاف برای مردم اعلام شود، مفهوم این پرواز در شرایط حساس از نکات مهم این حادثه تلخ است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان متذکر شد: ۲۹ دی‌ماه روز حماسه و ایثار شهرستان مردم فهیم و با بصیرت شهرستان لنجان است که در چنین روزی ۴۵ شهید از فرزندان غیور خود را عزتمندانه تشییع کردند و عصر همان روز چندین برابر تعداد شهدا به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به تحولات اخیر در منطقه اظهار کرد: غزه مظلوم و قهرمان با قدرت ایمان، شجاعت و شهادت با تأسی از مکتب غنی انقلاب اسلامی در جهان همیشه زنده و قهرمان باقی ماند، جبهه استکبار خیلی تلاش می‌کند تا غزه و فلسطین فراموش شود اما تلاش‌های افرادی چون سردار سلیمانی فلسطین و غزه را به‌ عنوان نماد مقاومت زنده نگه‌داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن